• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 26 مهر 1401
کد مطلب : 174307
+
-

شوک اول

مسابقات امیدهای جهان برای کشتی ایران خوب آغاز نشد

شوک اول

مسابقات امیدهای جهان به میزبانی شهر پونتودرا در کشور اسپانیا از روز گذشته آغاز شده و در روز اول 5‌کشتی گیر ایران در اوزان 55، 63، 77، 87و 130کیلوگرم روی تشک رفته‌اند. شکست محمدرضا مختاری در وزن 77‌کیلوگرم و شکست علی اکبر یوسفی در وزن 130‌کیلوگرم از اتفاقات دور از انتظار روز نخست بود. امروز هم نمایندگان ایران در 5‌وزن دوم روی تشک خواهند رفت.

   شوک روز اول
در روز نخست 2 شکست غیرقابل پیش‌بینی شوک بزرگی را به کادر فنی ایران وارد کرد. شکست محمدرضا مختاری در مقابل حریف ارمنی و شکست علی‌اکبر یوسفی دارنده مدال طلای بزرگسالان و امیدهای جهان در مقابل میخایلو ویشنیوتسکی، قهرمان جوانان جهان از اوکراین، قهرمانی مقتدرانه ایران در مسابقات امیدهای جهان را دچار شک و تردید کرد. مختاری با نتیجه یک - یک مغلوب مالخاس آمویان دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از ارمنستان شد و یوسفی در نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه 7بر یک در مقابل کشتی‌گیر اوکراین شکست خورد.

   نگاهی به روز دوم
    امید آرامی در وزن 60‌کیلوگرم ملی‌پوش ایران است که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم باید به مصاف کرم کمال از ترکیه برود. در این وزن 17‌کشتی‌گیر در جدول حضور دارند که با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
   سیددانیال سهرابی ملی‌پوش ایران در وزن 67‌کیلوگرم است که در کشتی اول خود باید به مصاف جولیان حورتا از کلمبیا برود و درصورت پیروزی بر این حریف درکشتی دوم خود باید با ویلیوس ساویکاس از لیتوانی مبارزه کند. در این وزن 22‌کشتی‌گیر حضور دارند.
   امیر عبدی نفر سوم جوانان جهان در سال 2022نماینده ایران در وزن 72‌کیلوگرم است که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم باید به مصاف برنده دیدار میان سانات خاچاتریان از ارمنستان و گئورگی چخیکوادزه از گرجستان برود. در این وزن 24کشتی‌گیر در جدول حضور دارند.
   علیرضا مهمدی دارنده مدال طلای جوانان جهان، ملی‌پوش ایران در وزن 82‌کیلوگرم است. مهمدی در دور اول با علی هونج از ترکیه کشتی می‌گیرد و درصورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف کارلو کودریک از کرواسی خواهد رفت.
   علی عابدی درزی دارنده مدال طلای جوانان جهان، ملی‌پوش ایران در وزن 97‌کیلوگرم است که 22‌نفر در آن حضور دارند. نماینده ایران در دور اول با اینوت گوسا از رومانی کشتی می‌گیرد و درصورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف مارکوس راگینگر از اتریش می‌رود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :