• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 21 مهر 1401
کد مطلب : 173843
+
-

دستبرد مسلحانه به ‌خودروی طلا و جواهر

اعضای یک باند تبهکاری با دستبرد به یک خودروی حامل طلا و جواهر نقشه بزرگی را اجرا کردند اما 24ساعت بعد پلیس در عملیاتی ضربتی نقشه‌شان را نقش برآب کرد.
به‌گزارش همشهری، این سرقت مسلحانه روز سه‌شنبه در جاده اهواز - شوش اتفاق افتاد و در جریان آن 3سارق مسلح با متوقف کردن خودرویی شروع به تهدید سرنشینان آن کردند. آنها از قبل این خودرو را شناسایی کرده و می‌دانستند داخل آن پر از طلا و جواهرات است. سارقان مسلح توانستند با تهدید همه طلا و جواهرات را سرقت کرده و از آنجا بگریزند.
با گزارش این سرقت به پلیس از همان زمان تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی تبهکاران آغاز شد. آنها تلاش کرده بودند هیچ ردی از خود به جا نگذارند اما مأموران ساعتی بعد با انجام اقدامات فنی به اطلاعاتی درباره آنها دست یافتند و در شرایطی که 24ساعت از این سرقت می‌گذشت موفق شدند هر سه نفر آنها را دستگیر کنند.
 سردار سیدمحمد صالحی، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام جزئیات این سرقت گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشنیکف، ۲خشاب به‌همراه ۳۷فشنگ و یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ به‌کار رفته در سرقت کشف شد. او ادامه داد:‌ وقتی متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند به 5فقره انواع سرقت مسلحانه اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. سردار صالحی به سارقان هشدار داد که هیچ نقطه امنی برای آنها که با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شوند، وجود ندارد و با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید