• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 21 مهر 1401
کد مطلب : 173831
+
-

عدد خبر/32 میلیارد

حسن محمد حسن‌زاده، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه هم‌اکنون یارانه‌های ناپیدای شهری به‌صورت کامل رصد می‌شوند، گفت: در سال۹۷ کل هزینه‌کرد منطقه یک شهر تهران ۴میلیاردو۱۰۰ میلیون تومان بود؛ این درحالی بود که تنها اجاره سرای محلات که از جنس بند۶ ماده۵۵ در منطقه یک بود، ۳۲میلیارد تومان بود و این یارانه ناپیدا هیچ‌گاه رصد نمی‌شد، اما اکنون در ۵منطقه این موضوع شناسایی شده و کار ثبت و ضبط آن انجام می‌شود.

150 برج نوری
شهردار منطقه17 از نصب 50پایه نوری در 6ماه ابتدای سال در منطقه خبر داد. رضا شنگی گفت: 50عدد پایه روشنایی با قدرت 70وات و با لامپ‌های SMD در بوستان‌های زرین، زوار، مهرآفرین، ابوذر، ثمر و محدوده خیابان رشیدی جهان نصب شده است. در جهت افزایش تامین روشنایی و کاهش مناطق بی‌دفاع شهری نصب 150عدد پایه برج نوری در سال‌جاری در برنامه کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفته است.

نیم بها
 بازدید کودکان و نوجوانان از موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت‌چنار رایگان شد.  رضا شرفی شهردار منطقه 10 گفت: «به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، شهرداری منطقه 10اقدام به رایگان کردن بازدید کودکان و نوجوانان از موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت‌چنار کرده است. همچنین والدین نیز می‌توانند همراه با فرزندان خویش به‌صورت نیم‌بها از موزه هفت چنار بازدید کرده و از این فرصت استفاده کنند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید