• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 20 مهر 1401
کد مطلب : 173691
+
-

به مصدومان باختیم

هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان محرومیت تیم از میزبانی را دلیل شکست به مهرام می‌دانند ولی مهران حاتمی، سرمربی تیم حرف دیگری دارد

به مصدومان باختیم

شهرداری گرگان شرایط خوبی ندارد. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال در 4هفته اول این فصل نتوانسته میزبان باشد. طبق برنامه، 3بازی این تیم باید در گرگان برگزار می‌شد؛ یک بازی لغو شد و در 2بازی هم تهران میزبان بود. در این 3بازی گرگانی‌ها آویژه صنعت مشهد و توفارقان آذرشهر را شکست دادند، ولی در تهران به مهرام باختند. طبق اعلام فدراسیون، مسابقاتی می‌توانند تماشاگر داشته باشند که مجوزهای لازم را بگیرند. شورای تامین گرگان نه‌تنها اجازه ورود تماشاگران را به سالن نداده است که موافق برگزاری بازی‌ها در این شهر نیست. هواداران شهرداری گرگان، مسئولان باشگاه را مقصر می‌دانند و معتقدند که آنها باید برای گرفتن مجوزها رایزنی‌های بیشتری انجام دهند. آنها این اتفاقات را به ضرر تیم می‌دانند و حتی شکست تیم مقابل مهرام را هم به این اتفاق ربط می‌دهند. با این حال مهران حاتمی، سرمربی شهرداری به همشهری می‌گوید: شکست تیم به‌ خاطر مشکلات خود تیم بوده است.

  تصمیماتی که در لیگ گرفته شده بیشتر از همه به تیم شما آسیب زده. اگر در بازی با مهرام، گرگان میزبان بود، باز هم تیم می‌باخت؟
درست است، اتفاقاتی که افتاده به نفع تیم ما نیست. شرایط میزبانی برای تیم ما وجود ندارد، اما دلیل باخت تیم ما مسایل دیگری است. ما تمرینات را دیر شروع کردیم و به‌خاطر همین بازیکنان از شرایط آرمانی دور هستند.

  قبول دارید که خوب بازی نکردید؟
بله. ما خوب نبودیم. ضمن اینکه 2‌نفر از بهترین بازیکنان ما هم مصدوم بودند. محمد جمشیدی در 3-4دقیقه اول بازی آسیب دید و شرایط این را که بتواند به بازی برگردد، نداشت و در ادامه بازی نتوانستیم از او استفاده کنیم. پری پتی هم مصدوم است و قصد نداشتیم از او استفاده کنیم، ولی خودش خواست در دقایقی از بازی در زمین باشد. او از شرایط آرمانی‌اش دور بود. در کل، تیم شرایط ایده‌آلی نداشت. امیدوارم درآینده بهتر شویم.

  هواداران شاکی‌اند که چرا تیم نمی‌تواند میزبان باشد. این باخت را هم به همین موضوع ربط داده‌اند.
نه. بیشتر مشکل ما آماده نبودن تیم است.

  چرا با میزبانی تیم شما موافقت نمی‌شود.
نمی‌دانم. در این مسایل دخالت نمی‌کنم. بعضی از مسایل دست کادر فنی نیست. فدراسیون شرایطی دارد که ما باید تمکین کنیم.

  قرار بود بازی با مهرام بدون تماشاگر باشد ولی این بازی تماشاگر داشت. شما به این موضوع معترض نشدید؟
من نمی‌دانم قانون برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر از کجا آمده. مسابقه برای تماشاگر است. هر بازی باید تماشاگر داشته باشد. حتی اگر شده فقط تعداد کمی را راه بدهند.

  در این 4هفته کیفیت لیگ راضی‌کننده بوده؟
لیگ خیلی خوب است. همه تیم‌ها خوب هستند و بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید