• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 20 مهر 1401
کد مطلب : 173680
+
-

منظور در استانبول

منظور در استانبول

حسام منظور این روزها برای بازی در سریال امنیتی-‌جاسوسی «ضد» یا «دیگران» به کارگردانی ابراهیم شیبانی در استانبول است. به گزارش همشهری، سریال امنیتی «ضد» که با نام «دیگران» هم شناخته می‌شود این ایام، آخرین روزهای تصویربرداری را به کارگردانی ابراهیم شیبانی سپری می‌کند و گروه برای ضبط برخی از سکانس‌ها به ترکیه رفته‌اند.
آنها اکنون در شهر استانبول بخش‌هایی از این سریال را ضبط می‌کنند و قرار است تا آخر این هفته به ایران بازگردند. این سریال قرار است در ۳۰ قسمت به تولید و تدوین برسد و سیمافیلم با آماده شدن آن را برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما در کنداکتور قرار خواهد داد که احتمالاً به پایان پاییز خواهد رسید. این سریال فضایی جاسوسی دارد در بستر قصه خود به جریان نفوذ نیز می‌پردازد. بهاره کیان‌افشار، حسام منظور، اکبر زنجانپور، سعید چنگیزیان، مرتضی علی‌آبادی، آرش ظلی‌پور، مرتضی اسماعیل کاشی و یک بازیگر زن از کشور ترکیه گروه بازیگران اصلی سریال را تشکیل می‌دهند.
همچنین محمدعلی نجفی، شهره سلطانی، نفیسه زارع، ماهان رضایی، علی غابشی و محمدرضا هاتفی سایر بازیگران این سریال هستند.تهیه‌کنندگی این سریال را علیرضا جلالی برعهده دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید