• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 18 مهر 1401
کد مطلب : 173478
+
-

با مردم/عبور کالسکه از پیاده‌رو و خیابان ناامن و پردردسر است

من مادری هستم که 2 فرزند خردسال دارم که هیچ‌کدامشان هنوز راه نیفتاده‌اند و ناگزیرم برای خرید و بیرون رفتن از منزل از کالسکه استفاده کنم. متأسفانه پیاده‌روها و خیابان‌های شهر فضای کافی و امن برای عبور کالسکه ندارند و گاهی اوقات برای عبور از موانع و چاله‌ها و دست‌اندازها مجبورم کالسکه را با کمک فرد دیگری بلند کرده و جابه‌جا کنم.این کار علاوه بر خسته‌کننده بودن خطرناک و ناایمن هم هست.
علمداری از تهران

ترافیک کرج به تهران و به عکس از اول مهر سرسام‌آور شده است
من از افرادی هستم که منزلم در شهر کرج و محل کارم در شهر تهران واقع شده است. رفت‌وآمد هر روزه در این مسیر به قدر کافی خسته‌کننده و فرساینده هست و تقریبا همیشه ترافیک در ساعات مختلف روز به‌خصوص اوایل صبح و هنگام برگشت افراد شاغل به منازلشان وجود دارد اما ترافیک امسال و از اول ماه مهر به طرز بی‌سابقه‌ای سنگین شده و مسیری را که تاکسی‌ها در عرض یک ساعت طی می‌کردند الان باید 2 ساعت و یا حتی بیشتر طی کنند. این موضوع هم برای مسافرین و هم رانندگان که باید چندین بار در این مسیر تردد کنند واقعا عذاب‌آور شده است.
سجادی از کرج

درخت‌های کوچه مشیری واقع در خیابان ولی‌عصر سربر شده‌اند
مدتی است که تعداد 7درخت کوچه مشیری واقع در خیابان ولی‌عصر (نرسیده به پارک‌وی) سر بر شده‌اند و اصلا معلوم نیست که این کار توسط چه کسانی و با چه انگیزه‌ای انجام شده است. موضوع را به 137هم اطلاع دادیم اما پیگیری صورت نگرفته است. تقاضا داریم که مسببین این اقدام زشت شناسایی و مجازات شوند تا درس عبرتی برای سایرین باشند.
رفیعی از تهران

پیامک
جلوی فروش لوازم آرایشی تقلبی را بگیرید

مدتی قبل از فروشگاهی چند قلم وسیله آرایشی خریدم. چند روز بعد از استفاده، پوستم شروع به خارش و جوش زدن کرد که تا الان مشغول مداوای آن هستم. جالب اینجاست که مارک روی این اقلام مارک معتبر و شناخته شده‌ای است که من مدت‌هاست از آن استفاده می‌کنم. به‌نظر می‌رسد یا این مارک به شکل تقلبی و جعلی روی این محصولات درج شده یا تاریخ انقضای آن دست کاری شده است هرچه هست من علاوه بر درد، متحمل هزینه زیادی برای درمان شده‌ام.از مسئولان تقاضا دارم تا نظارت دقیق‌تری بر نحوه فروش لوازم بهداشتی و آرایشی داشته باشند تا فرد یا افراد دیگری این وضعیت را تجربه نکنند.
نوری از تهران

خرید ارز دولتی به میزان مشخص نباید منجر به قطع یارانه شود
براساس اعلام دولت که به هر کد ملی میزان مشخصی ارز با نرخ دولتی تعلق می‌گیرد پس‌اندازم را به این امید که از ارزش آن کاسته نشود ارز دولتی خریدم. 2 ماه بعد از آن یارانه‌ام قطع و مشخص شد که علت خرید آن ارز دولتی بوده است. آیا به‌نظر شما یک زن که تنها پس‌اندازش 60میلیون تومان است و آن را هم به امید حفظ ارزش پول و براساس قوانین خود دولت ارز خریده است باید در ردیف سرمایه‌داران متمول، بازاریان و افراد بی‌نیاز قرار گرفته و یارانه‌اش قطع شود چون ارز خریده است؟ آن هم به این میزان کم و فقط 60میلیون تومان؟
سراجی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید