• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 18 مهر 1401
کد مطلب : 173469
+
-

دستگیری زن و شوهری که حرفه‌شان سرقت بود

زن و شوهر سابقه‌دار که پیش از این بارها دستگیر شده بودند درحالی‌که سوار بر یک مزدا3سرقتی بودند بار دیگر دستگیر شدند و به چندین فقره سرقت اعتراف کردند.
به گزارش همشهری، مأموران کلانتری ۱۰۶نامجو درحال گشتزنی بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری مزدا۳ مشکوک شدند. آنها زن و مردی جوان بودند که با دیدن پلیس ناگهان مسیر خود را تغییر داده و قصد فرار داشتند. در این شرایط مأموران آنها را تحت نظر گرفتند و با استعلام شماره پلاک خودرو پی بردند خودروی مزدا 3سرقتی است و چند روز قبل گزارش سرقت آن ثبت شده است. به این ترتیب طرح مهار برای دستگیری سرنشینان این خودرو به اجرا درآمد و کمی بعد ماموران موفق شدند 2 متهم را که زن و شوهر هستند، دستگیر کنند.
ماموران در بازرسی از متهمان ۴۰کلید و 3 گوشی موبایل مسروقه کشف کردند و زن و شوهر سارق که ۳۰ و ۴۰سال دارند در بازجویی‌های مقدماتی به چندین فقره سرقت خودرو در شرق تهران اعتراف کردند و گفتند که قصد سرقت از منزلی را نیز داشتند که پیش از آن دستگیر شدند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام جزئیات این پرونده گفت:‌ این زن و شوهر هر دو سابقه‌دار هستند و هم‌اکنون در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات برای کشف سایر جرائم احتمالی آنها ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید