• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 18 مهر 1401
کد مطلب : 173459
+
-

۹۸درصد دانشجویان بازداشتی آزاد شدند

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت‌گرفته، ۹۸درصد از دانشجویان بازداشتی آزاد شده‌اند، گفت: از روز نخست آغاز ناآرامی‌‎ها، پیگیری‌هایی در زمینه مسائل دانشجویان داشتیم، اما به این دلیل که رسانه‌های معاند سوءاستفاده می‌کنند، از رسانه‌ای کردن آن‌ اجتناب کردیم.
علیرضا منادی‌سفیدان در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی در جریان ناآرامی‌های اخیر گفت: در سطح هیأت دولت و پایین‌تر تلاش کردیم در حمایت از دانشجویان پیگیری‌هایی داشته باشیم که جا دارد از قوه قضاییه که صدای ما را شنید و بالای ۹۸درصد دانشجویان بازداشتی را آزاد کردند، قدردانی کنیم. همه تلاش ما بر این بود که حتی یک دانشجو از کلاس درس بازنماند و سر کلاس درس حاضر شود. وی با بیان اینکه باید به دانشجو اجازه داده شود تا حرف او شنیده شود، افزود: امیدواریم شرایط به‌سمتی حرکت کند که فضا آرام باشد تا خروجی دانشگاه‌ها مطلوب باشد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در عین حال بیان کرد: از دانشجویان انتظار می‌رود که نخستین دغدغه‌شان تحصیل باشد، چراکه همه مسئولان منتظرند دانشجویان کشور را تحویل گرفته و اداره کنند؛ اداره آینده کشور ‌برعهده دانشجویان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید