• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 18 مهر 1401
کد مطلب : 173424
+
-

نکته بازی/ هر 29دقیقه یک گل

بدون تردید عجیب‌ترین تیم لیگ تا‌کنون نفت مسجدسلیمان بوده؛ تیمی که ابتدا امیدواری‌های زیادی در مورد سطح کیفی‌اش در این فصل به‌وجود آمد، اما بعد از تعطیلات 2باخت عجیب 4 و 5گله را تجربه کرد تا نگاه‌ها به رضا مهاجری و شاگردانش عوض شود. نفت مسجدسلیمان قبل از تعطیلات آنقدر سخت به پرسپولیس باخت که آدم فکر می‌کرد محال است آنها دیگر تا آخر فصل رنگ شکست را ببینند، اما در 2بازی پیاپی برابر نساجی و گل‌گهر مجموعا 9گل خوردند تا هیأت‌مدیره قرارداد بازیکنان و کادرفنی را کسر کند. نکته جالب اینجاست که همه مسابقات نفت پرگل و جذاب از کار در می‌آید. در طول 720دقیقه مسابقات این فصل آنها، مجموعا 25گل رد و بدل شده؛ یعنی هر 29دقیقه یک گل!

و اما بعد از بمب ترکاندن
خبر بد برای پرسپولیسی‌ها این است که پرداخت یکی از اقساط قرارداد یورگن لوکادیا به تعویق افتاده و گویا این بازیکن حسابی شاکی شده است. باشگاه چند روز پیش باید 81هزار دلار به مهاجم هلندی‌اش می‌پرداخت، اما فعلا این پول به‌حساب لوکادیا واریز نشده که یکی از دلایلش بسته بودن حساب باشگاه پرسپولیس است. به‌طور کلی اما تجربه به ما نشان می‌دهد بمب ترکاندن در تابستان، این قبیل دردسرها را هم دارد. به هر حال لوکادیا که بازیکن باکیفیتی است، خیلی سخت و پرهزینه با قرارداد بالای یک میلیون یورو به پرسپولیس پیوسته. همانطور که حضورش در این تیم باعث تحسین کادر مدیریتی شد، حالا هم اگر نتوانند دستمزدش را به موقع بدهند باید منتظر فشار افکار عمومی باشند. کاش از قبل فکرش را کرده باشید.

بالاخره چی شد استاد؟
زمانی که کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی برگزیده شد، میرشاد ماجدی به وضوح با این موضوع مخالف بود. او آن زمان می‌گفت: «مسئولیت تغییرات در کادرفنی تیم ملی برعهده همان کسانی است که تصمیم می‌گیرند.» حالا اما بعد از 2نمایش امیدوارکننده تیم ملی برابر اروگوئه و سنگال در مسابقات دوستانه و افزایش خوش‌بینی‌ها در مورد عملکرد تیم ملی کشورمان در قطر، گویا جناب ماجدی هم تغییر موضع داده است. میرشاد دیروز در این مورد گفته: «الان همه باید تلاش کنیم که تیم ملی خودش را در دور دوم مسابقات جام‌جهانی ببیند. با تمهیداتی که انجام شده و با حضور سرمربی جدید به‌نظرم رسیدن به دور دوم جام‌جهانی کار سختی نخواهد بود.» خب الان یعنی شما از آن طرف صف آمدید این طرف؟ مبارک باشد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید