• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 مهر 1401
کد مطلب : 173249
+
-

وداع با شهید مدافع امنیت

بسیجی مدافع امنیت، پوریا احمدی که چندی پیش در اغتشاشات تهران مجروح شده بود به شهادت رسید و پیکر او در گلزار شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده شد. به گزارش همشهری، یکی دیگر از بسیجیان مدافع امنیت کشور در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید. بسیجی پوریا احمدی که در روز 30شهریور ماه امسال در جریان اغتشاشات در منطقه پیروزی تهران بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقوی آشوبگران مجروح شده بود، بعد از گذشت چند روز، روز 12مهر به خاطر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید.
شهید احمدی یکی از بسیجیان تهرانی بود که برای آرام‌کردن ناهنجاری‌های شهر ناشی از قانون‌شکنی اغتشاشگران در منطقه پیروزی حضور پیدا کرده بود که مورد حملات وحشیانه اوباش در درگیری قرار گرفت و بر اثر صابت 9ضربه چاقو به‌ شدت مجروح شد. اما درمان‌های پزشکی مؤثر واقع نشده و او بعد از حدود 2 هفته عصر روز12مهرماه 1401در بیمارستان به شهادت رسید.
بسیجی شهید پوریا احمدی متولد 1357بود. شغل او آزاد و پدر 2 دختر 16و 9ساله بود. بعد از شهید حسین تقی‌پور که در منطقه تهرانپارس مجروح شده و به شهادت رسید، شهید احمدی دومین شهید بسیجی مدافع امنیت در تهران طی اغتشاشات اخیر است.
همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پوریا احمدی، روز جمعه 15مهرماه (دیروز) در میدان امام‌حسین(ع) برگزار شد و تا میدان شهدا ادامه یافت و پیکر این شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید