• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172844
+
-

سواحل خلیج فارس، مخفیگاه قاتل فراری

سواحل خلیج فارس، مخفیگاه قاتل فراری

مردی که بر سر اختلافات شخصی جان فردی را در استان البرز گرفته و به یکی از جزایر خلیج‌فارس گریخته بود، پیش از فرار از کشور دستگیر شد.
به‌گزارش همشهری، مدتی قبل با پیدا شدن جسد مردی در پشت فرمان خودرواش در یکی از شهرهای استان البرز تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مقتول بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که در لحظه وقوع جنایت هیچ‌کس شاهد آن نبوده است. کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز در همان بررسی‌های اولیه موفق به شناسایی هویت مقتول شدند و در تحقیق از اعضای خانواده وی متوجه شدند که این مرد از مدتی قبل با چند نفر اختلافات شخصی داشته است. سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با بررسی‌های شواهد و مدارک، 6نفر مظنون که احتمال وقوع جرم توسط آنها متصور بود پس از کسب دستور قضایی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند. وی ادامه داد: با اقدامات فنی پلیس و تحقیق از مظنونین دستگیر شده، عامل اصلی جنایت شناسایی و مشخص شد که وی پس از قتل به استان هرمزگان گریخته و در یکی از جزایر خلیج‌فارس مخفی شده است. در ادامه معلوم شد که این مرد با تهیه مدارک جعلی قصد خروج از کشور به مقصد یکی از کشورهای عربی را دارد که تیمی از کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی راهی جزیره شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم پرونده را در سواحل خلیج‌فارس دستگیر کردند.
به‌گفته سرهنگ نادربیگی، این فرد در ابتدا منکر هرگونه بزه انتصابی شد ولی در مواجهه با مستندات پرونده و ادله پلیس لب به اعتراف گشود و انگیزه قتل را وجود اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید