• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172714
+
-

4سال زندگی با جسد هم‌اتاقی

خارجی
4سال زندگی با جسد هم‌اتاقی

دارن پیرتل اهل کالیفرنیا 4سال جسد هم‌اتاقی‌اش را در خانه مخفی کرد تا بتواند حقوق او را دریافت کند. او برای اینکه کسی متوجه مرگ هم‌اتاقی‌اش نشود حتی اقساط وام مسکن او را هم پرداخت می‌کرد.
به گزارش همشهری به نقل از لس‌آنجلس تایمز، مأموران پلیس در شمال کالیفرنیا به تازگی مردی 57ساله را دستگیر کرده‌اند که با مخفی کردن جسد هم‌اتاقی‌اش در خانه، از حساب او سرقت می‌کرد. این مرد که دارن پیرتل نام دارد، دوشنبه گذشته در دادگاهی در شهر بوت در ایالت کالیفرنیا به سرقت هویت و جعل متهم شد و حالا باید به این اتهام در دادگاه محاکمه شود.
هم اتاقی دارن پیرتل مردی 64ساله به نام کوین اولسون بود که از اکتبر 2018خبری از او نبود. خانواده کوین به پلیس گفته‌اند که در این مدت هر بار که با منزل او تماس می‌گرفتند، هم‌اتاقی وی یعنی دارن پیرتل جواب تلفن را می‌داد و هر بار مدعی می‌شد که کوین برای انجام کاری از خانه خارج شده و در آنجا حضور ندارد.
آنها بارها تلاش کردند که با کوین تماس بگیرند اما وقتی موفق نشدند، به ماجرا مشکوک شدند و پلیس را خبر کردند. پلیس که با شکایت خانواده کوین تحقیقات برای یافتن او را آغاز کرده بود مدتی قبل راهی خانه وی شدند. دارن پیرتل به مأموران گفت که کوین به خارج از شهر رفته و در آنجا حضور ندارد اما مأموران که به ماجرا مشکوک بودند شروع به بازرسی خانه کردند و در نهایت جسد کوین اولسون را در کف اتاق پیدا کردند.
بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌‌داد که کوین در اواخر سال 2018درگذشته و در این مدت هم‌اتاقی‌اش جسد او را در کف اتاق مخفی کرده بود تا کسی متوجه مرگ وی نشود. ماموران پلیس متوجه شدند که انگیزه دارن پیرتل از مخفی کردن جسد هم‌اتاقی‌اش، استفاده از حقوق او بوده است. کوین اولسون بازنشسته نیروی دریایی آمریکا بود و حقوق بازنشستگی‌اش هر ماه به‌حساب وی واریز می‌شد. دارن پیرتل نیز در این مدت اقدام به جعل‌ چک‌هایی به نام کوین می‌کرد و به این ترتیب حقوق بازنشستگی وی را برداشت می‌کرد. او برای اینکه کسی متوجه مرگ کوین نشود، حتی اقساط وام مسکن وی را نیز پرداخت می‌کرد.
هنوز مشخص نیست که علت مرگ کوین چه بوده و آیا هم‌اتاقی‌اش وی را به قتل رسانده یا اینکه او دچار مرگ طبیعی شده است. به همین دلیل بقایای جسد او به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ او آغاز شده است.براساس این گزارش، دارن پیرتل هم‌اکنون با وثیقه یک میلیون دلاری بازداشت شده و قرار است به‌زودی در دادگاه محاکمه شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید