• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 6 مهر 1401
کد مطلب : 172517
+
-

ورود 4/6 میلیون زائر به مشهد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از سفر بیش از 4.6میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر خبر داد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد درباره میزان ورود زائران به مشهد اظهار کرد: از روز اربعین تا پایان شب دوشنبه (4مهر) ۴میلیون‌و۶۷۶هزار نفر وارد مشهد شدند. وی درباره وضعیت اشغال واحدهای اقامتی در مشهد بیان کرد: در مجموع ۷۰درصد ظرفیت اقامتی مشهد اشغال و مراکز اقامتی رسمی بیش از ۹۵درصد تکمیل شدند. معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۸۷درصد زائران با خودروهای شخصی وارد مشهد شدند، بیان کرد: موج بازگشت زائران از روز دوشنبه آغاز و با اضافه شدن ۱۵۰۰دستگاه اتوبوس به پایانه مسافربری امام رضا(ع) تمهیداتی برای بازگشت زائران اندیشیده شد.
گنابادی‌نژاد با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران مهیا شده است، ادامه داد: تقاضای ما از زائران خارج از استان این است که در موارد مشابه قبل از آغاز سفر بلیت بازگشت خود را نیز از همان شرکت اتوبوسرانی که با آن به مشهد سفر کرده‌اند، تهیه کنند تا برای بازگشت با مشکل مواجه نشوند. وی درباره میزان افزایش پروازهای فوق‌العاده از فرودگاه مشهد عنوان کرد: پروازهای فوق‌العاده به فرودگاه مشهد اضافه شده، اما فقط ۲درصد زائران از این طریق وارد مشهد شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید