• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 مهر 1401
کد مطلب : 172514
+
-

ال‌کلاسیکوی عصر پاییزی

تاریخ و ساعت دقیق برگزاری دیدار رئال- بارسا مشخص شد

ال‌کلاسیکوی عصر پاییزی

زمان دقیق ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا اعلام شد و رئال مادرید و بارسلونا ساعت17:45 روز 24مهر به‌وقت تهران باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم بروند. در حال‌حاضر کریم بنزما از بند مصدومیت رهایی یافته و حتی می‌تواند در بازی هفته آینده رئال مادرید مقابل اوساسونا به میدان برود. در مقابل 2مدافع اصلی بارسلونا؛ ژول کنده و آرائوخو به‌دلیل آسیب‌دیدگی در بازی‌های ملی ال‌کلاسیکوی آینده را به‌طور قطعی از دست داده‌اند. آرائوخو در بازی اروگوئه با ایران در همان دقیقه اول دچار کشیدگی کشاله ران شد. وضعیت 2مصدوم دیگر بارسا یعنی ممفیس و دی‌یونگ بهتر است و آنها می‌توانند در مادرید بازی کنند. انتظار می‌رود فرنکی دی‌یونگ در بازی مقابل اینتر برگردد. او از کشیدگی عضله ران چپ رنج می‌برد. ممفیس هم آسیب‌دیدگی عضله دو‌سر ران چپ دارد. بازگشت این 2به میادین بستگی به‌مدت دوران نقاهت آنها دارد. اما روی دمبله نمی‌شود ریسک کرد. او که مدتی در ترکیب بارسا می‌درخشید، دوباره به تنظیمات کارخانه برگشته. بازیکنان بارسلونا در 2سال گذشته 16عمل جراحی انجام داده‌اند.

خریدهای بعدی بارسا
درباره خریدهای فصل آینده 2تیم هم از همین حالا اخبار و شایعاتی منتشر شده. بارسا می‌خواهد از شر دستمزد 3ستاره سن‌بالای خود خلاص شود؛ آلبا، پیکه و بوسکتس احتمالا فصل آینده جایی در ترکیب نخواهند داشت. جانشین آلبا در همین تابستان خریده شد و با رفتن او مارکوس آلونسو و بالده می‌توانند در پست مدافع چپ با هم رقابت کنند. پیکه با وجود مدافعانی مثل آرائوخو، کنده، کریستنسن و اریک گارسیا همین حالا هم جایی در ترکیب ندارد اما بوسکتس بازیکن ثابت است. با این‌حال بارسا بدش نمی‌آید ستاره دیگری را با دستمزدی پایین‌تر به خدمت بگیرد. رودری و گوندوغان گزینه‌های اصلی هستند اما کانته یا جورجینیو هم رایگان در دسترس خواهند بود. برناردو سیلوا هم همچنان یکی از آرزوهای ژاوی برای ترکیب فصل آینده است.

خریدهای بعدی رئال
شایعه شده بود که آسنسیو با بارسلونا بر سر انتقال رایگان به این باشگاه در تابستان آینده به توافق رسیده که فعلا این خبر تکذیب شده. چیزی که واضح است این است که امسال فصل آخر آسنسیو و ماریانو خواهد بود. تنها گزینه‌ای که همگان روی او اتفاق نظر دارند تا سال‌آینده خریده شود، بلینگام است. رئال باید بر سر این بازیکن انگلیسی با لیورپول رقابت کند و حداقل 100میلیون یورو کنار بگذارد. گفته می‌شود رئالی‌ها به این بازیکن پیغام داده‌اند که قراردادش را با دورتموند تمدید نکند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید