• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 27 شهریور 1401
کد مطلب : 171862
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ElO5N
+
-

آماربازی

اگرچه تیم پرسپولیس تا این لحظه صدرنشین لیگ است و تا پایان هفته ششم بیشترین امتیازات را گرفته اما در جدول نمرات فنی سایت متریکا، این تیم رتبه دوم را دارد و جالب اینجاست که استقلال با آمارهای فنی بهتر و با اختلافی ناچیز بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته است. در جدول فنی متریکا، مجموع نمرات فنی تیم استقلال 7.25 (از 10) و نمره پرسپولیس 7.24 بوده است. استقلال در آیتم شوتزنی بهترین تیم لیگ است. تا هفته گذشته نفت مسجدسلیمان بالاترین آمار شوت را داشت اما این هفته استقلال با 28شوت مقابل نساجی آمارش را به‌شکل قابل ملاحظه‌ای بالا برد و نفت مسجدسلیمان هم مقابل پرسپولیس کمتر از همیشه موفق به شوتزنی شد.

استقلال بعد از بازی با نساجی میانگین شوت‌هایش در هر بازی به 15رسید. آبی‌ها حالا در این بخش بهترین آمار را دارند و نفت با 13.3شوت دوم است. البته در «شوت داخل چارچوب» همچنان نفت با 4.3شوت بهترین است و استقلال رتبه دوم را دارد. در دقت شوت اما استقلال عملکرد ضعیف‌تری نسبت به رقبا داشته است. دقت شوت استقلال 26.7درصد است که این تیم را در رتبه یازدهم این بخش قرار می‌دهد اما پرسپولیس با دقت32.1 شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. نرخ تبدیل شوت به گل در تیم پرسپولیس 15.1درصد است که فقط مس کرمان در این بخش بهتر از پرسپولیس بوده است. تیم یحیی در مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس هم بهترین تیم لیگ است که کمک کرده با نمره7.24 دومین تیم باکیفیت لیگ باشد.

سومین تیم لیگ برتر به لحاظ کیفیت بازی و نمرات ثبت‌شده در متریکا، تیم فولاد خوزستان است که در مجموع به نمره7.20 رسیده و بالاتر از گل‌گهر قرار دارد. فولاد و گل‌گهر در دریبل موفق بهترین تیم‌های لیگ هستند. گل‌گهر به‌طور میانگین در هر بازی 7دریبل موفق داشته و فولاد 6.8؛ این آمار برای استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب 6.5 و 4.5 بوده است. اما آنچه به فولاد کمک کرده رتبه سوم را در بین همه تیم‌ها داشته باشد، آمارهای خوب این تیم در بخش‌های دفاعی است. تیم نکونام در هر بازی فقط 7بار به حریفان فرصت شوتزنی داده و فقط با 1.4شوت در چارچوب مواجه شده که بهترین آمار در میان تمامی تیم‌ها بوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید