• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 24 شهریور 1401
کد مطلب : 171739
+
-

باشگاه نجومی‌بگیران

ستاره‌های بایرن‌مونیخ پول خوبی می‌گیرند تا وسوسه نشوند

باشگاه نجومی‌بگیران

همزمان با دیدار حیثیتی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا فهرست حقوق بازیکنان این تیم لو رفت و معلوم شد باشگاه آلمانی نسبت به رئال‌مادرید و برخی باشگاه‌های بزرگ دیگر دستمزد بیشتری به بازیکنانش می‌پردازد.
   در قرارداد سادیو مانه با بایرن بندی گنجانده شده که درصورت رسیدن به تعداد گل و پاس‌گل مشخص، دستمزد او تا 22‌میلیون یورو افزایش می‌یابد. گل‌های زده در دور اول پوکال و پنالتی‌ها شامل این بند نمی‌شوند.
   دستمزد ناخالص دایو اوپامکانو حدود 16‌میلیون یورو است اما مجموع دریافتی‌اش به عملکرد و میزان دقایق بازی‌اش در زمین بستگی دارد.
   حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه و مسئول نقل‌وانتقالات تیم در قرارداد جدیدش که تا 2026 اعتبار دارد، دستمزد 2.5‌میلیون یورویی دریافت می‌کند.
   دستمزد ناخالص ماتیاس دلیخت در بایرن 16‌میلیون یورو است که کمتر از دستمزد دریافتی او در یوونتوس است.
   سال گذشته یوزوا کیمیش که مشتریان بزرگی داشت، قراردادش را با بایرن تمدید کرد. او سالی 20میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و برای همین رئال‌مادرید از تلاش برای جذب این بازیکن منصرف شد. گرت بیل در رئال سالی 17میلیون می‌گرفت اما هواداران و رسانه‌ها آنقدر این موضوع را بزرگ کردند که این ستاره نابود شد.
   لروی سانه برای پیوستن به بایرن در سال2020 حقوق ناخالص 25میلیون یورویی می‌خواست اما به‌خاطر کرونا و مشکلات اقتصادی آن زمان باشگاه 5میلیون تخفیف داد.
   حتی کینگزلی کومان هم ادعای دریافت حقوق 20میلیونی می‌کرد که با کمی چانه‌زنی برای تمدید قراردادش به توافق رسید. شاید الان قابل‌توجیه باشد وقتی ببینید چرا ستاره‌ها هرگز بایرن‌مونیخ را ترک نمی‌کنند مگر آنکه مثل آلابا و لواندوفسکی بخواهند در پایان فوتبال‌شان تجربه‌ای متفاوت داشته باشند یا مثل تونی کروس که لیگی دیگر را ترجیح می‌داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید