• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 1 خرداد 1397
کد مطلب : 17154
+
-

واریز سود جا مانده‌های سهام عدالت در روز‌های آینده


سخنگوی سازمان خصوصی‌سازی گفت: واریز سود تمامی مشمولانی که شماره شبای خود را تا بهمن‌ماه سال گذشته ارائه کرده‌اند به اتمام رسیده و مراحل واریز سود مشمولین متاخر طی روز‌های آینده آغاز می‌شود.

به گزارش میزان،  طرح واگذاری سهام عدالت از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و پس از گذشت ۱۰ سال از این پروژه سود سال یازدهم به‌حساب مشمولانی که در مرحله نخست شماره شبا اعلام کرده‌اند واریز شد. در این میان براساس برنامه‌ریزی سازمان خصوصی‌سازی‌ سود مشمولان متوفی نیز بعد از انجام مراحل انحصار وراثت سود سهامشان به وراث آنها پرداخت خواهد شد. مسئولان سازمان خصوصی‌سازی‌ و نمایندگان مطلع مجلس پیش‌تر اعلام کرده بودند مراحل بررسی و تصویب لایحه سهام عدالت در نیمه نخست سال به پایان می‌رسد و قرار است سهام عدالت در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله مورد دادوستد قرار گیرد.

 جعفر سبحانی مشاور سخنگوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: سود سهام عدالت کارمندان دولت تا ۱۵ اردیبهشت به حسابشان واریز شد و کار واریز سود این گروه نیز به پایان رسید.  او افزود: سود سهام عدالت آن دسته از افرادی که تا قبل از بهمن‌ماه سال ۹۶،  شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت به ثبت رسانده‌اند،  واریز شده است و همه افراد می‌توانند پرینت حساب خود را چک کرده و اگر مشکلی در این زمینه دارند،  با سازمان خصوصی‌سازی‌ در میان بگذارند تا پرونده آنها بررسی شود. او تأکید کرد: واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از مشمولانی که با تأخیر شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده‌اند،  به‌زودی آغاز می‌شود و البته این پرداختی‌ها به مرور انجام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید