• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 1 خرداد 1397
کد مطلب : 17117
+
-

امکانات شهرداری در اختیار بانوان قهرمان فوتسال آسیا

اجتماعی
امکانات شهرداری در اختیار بانوان قهرمان فوتسال آسیا

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم تجلیل از تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: اماکن ورزشی شهر تهران برای حمایت در اختیار بانوان فوتسالیست ملی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مراسم تجلیل از تیم ملی فوتسال بانوان ایران؛ قهرمانان آسیا با حضور ولی‌الله شجاع‌پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،محمد صادق حسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، فاطمه راکعی مدیرکل بانوان شهرداری تهران، نماینده فدراسیون فوتسال و بازیکنان و اعضای کادر تیم ملی فوتسال بانوان ایران برگزار شد.

ولی‌الله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تبریک به بانوان فوتسالیست کسب این جایگاه بزرگ و ارزشمند را برای تک تک ایرانیان مایه افتخار دانست و افزود: ورزش بانوان کشور ما به‌دلیل ضرورت حفظ حجاب و توجه به جایگاه دینی این فریضه عموما به سهولت نیست و همواره با چالش‌هایی مواجه بوده است بنابراین پرداختن بانوان به امر ورزش با وجود این دشواری‌ها و کسب جایگاه‌های رفیع در این زمینه ارزشمند است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به سرانه پایین فضاهای ورزشی ویژه بانوان در کشور افزود: دختران و زنان کشور ما با کمبود امکانات شدید به‌ویژه در نقاط محروم مواجه هستند. عموما منابع مالی و فضاهای ورزشی کمتر به قشر بانوان اختصاص می‌یابد که این نگاه نیازمند اصلاح است. اگر بانوان ما در این شرایط مقام‌هایی را کسب و افتخار آفرینی می‌کنند ارزش عمل آنان در مقایسه با مردان کشور و بانوان سایر کشورها بدون شک بیشتر است.
شجاع پوریان از انعقاد تفاهمنامه با تیم ملی فوتسال بانوان کشور برای حمایت شهرداری تهران از این بازیکنان خبر داد و گفت: تمام مجموعه‌ها و امکانات ورزشی شهرداری تهران اعم از مجموعه‌های آبی، استخرها و... در اختیار بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان کشور قرار می‌گیرد.

محمدصادق حسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با تأکید بر حمایت از بانوان ورزشکار عنوان کرد: دختران ورزشکار ما بسیار مستعد و با انگیزه هستند و بدون شک شاهد رشد بیشتر آنان در عرصه بین‌الملل خواهیم بود و ما در شهرداری تهران نیز بناداریم با اعمال گوشه‌ای از این حمایت‌ها، در این افتخارآفرینی‌ها سهیم باشیم.

در این مراسم، فاطمه راکعی، مدیرکل بانوان شهرداری تهران نیز در سخنانی گفت: این نخستین بار نیست که دختران عزیز ما برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند. زنان ما به‌رغم مشکلات، با حفظ حجاب و احترام به هنجارها، همواره در صحنه‌های بین‌المللی خوش درخشیده‌اند. اما برای دختران جوان کم کار شده و باید تلاش کنیم حمایت بیشتری از این قشر مهم و سرنوشت ساز کشور صورت گیرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از بانوان قهرمان فوتسالیست تجلیل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید