• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 17 شهریور 1401
کد مطلب : 170976
+
-

عدد خبر/2300 تن

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه از صادرات سالانه 2300تن از محصولات تولیدی پتروشیمی ارومیه به خارج از کشور خبر داد. به‌گزارش ایلنا، پژمان اسدی گفت: کشورهای مقصد محصولات تولیدی این شرکت ترکیه، عراق و افغانستان هستند. تنها پروژه تولید پلی آلومینیوم کلراید کشور در پتروشیمی ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد.

600  خانوار
روستای خانیک شهرستان گناباد به‌عنوان پایتخت سماق ایران توانسته است برای ۶۰۰خانوار در مراحل کاشت، داشت و برداشت سماق اشتغال ایجاد کند. به‌گزارش  تسنیم، فربد بدیع، معاون مدیریت هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: با همکاری محققان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی به دانش بومی در عرصه‌های تولیدی ورود پیدا کردیم.

50000 نفر
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: صدور گذرنامه فردی موقت ویژه اربعین برای بیش از ۵۰هزار نفر انجام شده‌است. به گزارش ایسنا، سردار علی ابراهیمی گفت: موکب‌هایی توسط فراجا در شهرهای مهران و کربلا جهت پذیرایی از زائران امام‌حسین(ع)و همکارانی که در حال خدمت‌رسانی هستند، پیش‌بینی شده است.

9 معدن
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۴۱۷شرکت معدنی در استان وجود دارد، گفت: ۹معدن راکد استان از سال گذشته تاکنون فعال شده است. به گزارش فارس، حسین مدرس افزود: معادن از جنس ثروت‌های زیرزمینی است که باید به اشتغال تبدیل شود. توجه به اهمیت معادن و ایجاد ثروت و اشتغال برای استان تاکنون موجب اشتغال ۲۹۴۰۰نفر شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید