• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 9 شهریور 1401
کد مطلب : 170207
+
-

با مردم/آمپول «زول ایر» در بازار نایاب شده است

آمپول «زول ایر» یک آمپول حیاتی برای بیماران مبتلا به آسم و آلرژی است. این دارو محصول کشور سوئیس است و مشابه داخلی ندارد. متأسفانه حدود 6‌ماه است این آمپول که قیمت آن در داروخانه 750هزار تومان است به‌شدت کمیاب شده و در بازار آزاد سه برابر قیمت داروخانه به فروش می‌رسد. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، بسیاری از بیماران قادر به تهیه و خرید آن نیستند. از مسئولان وزارت بهداشت تقاضا داریم نسبت به واردات و توزیع مرتب این آمپول اقدام کنند تا بیماران با مشکل مواجه نشوند.
حسینیان از شاهین شهر 

سایپا به تعهداتش به موقع عمل ‌کند
38روز پیش مبلغ خرید خودرو مورد نظرم را جهت تحویل فوری به‌حساب شرکت سایپا واریز کردم. طبق پیگیری و استعلامی که از شرکت کردم خودرو پلاک شده و داخل پارکینگ نگهداری می‌شود. چرا نظارتی بر عملکرد این شرکت‌ها نیست؟
نجف‌لو از تهران

پیامک
سرقت‌های خیابانی و زورگیری در ملاعام در ‌شأن کشور و مردم ما نیست
 این روزها اخبار زیادی درخصوص دزدی در ملاعام به گوش‌مان می‌رسد. حداقل انتظاری که از مسئولان می‌رود تأمین امنیت جسمانی و روانی مردم است. اینکه در روز روشن افرادی به‌خود اجازه می‌دهند تا اموال مردم را جلوی چشم‌شان سرقت کنند یا با زورگیری و تهدید و ارعاب دست به دزدی بزنند در‌ شأن کشور اسلامی ما نیست. باید نظارت دقیق‌تر و همه جانبه‌تری بر امنیت شهرها صورت بگیرد.
 موسوی از تهران
 
خیرین و ثروتمندان به دانش‌آموزان تغذیه رایگان بدهند
تنها یک‌ماه تا شروع و گشایش مجدد مدرسه‌ها باقی مانده است و همه ما از وضعیت گرانی و کم شدن توان مردم برای خرید و تأمین مایحتاج‌شان اطلاع داریم. چه خوب است که افراد متمول و خیر، با کمک دولت تشکیل یک انجمن بدهند به‌طور روزانه و منظم تغذیه محصلان را خصوصا در مناطق محروم و دورافتاده تأمین کنند. با این کار هم به آینده‌سازان کشور خدمت کرده‌اند و هم اجر اخروی نصیب‌شان می‌شود.
ترابی از شهرکرد

این خبر را به اشتراک بگذارید