• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 9 شهریور 1401
کد مطلب : 170203
+
-

کوتاه از حادثه/16قربانی در تصادف مینی‌بوس و تریلی

تصادف مینی‌بوس حامل کارگران کشاورزی شوشتر با یک تریلی حادثه تلخی را رقم زد و 16قربانی گرفت.
به‌گزارش همشهری، این حادثه ساعت۵:۵۷ دیروز در محور گاومیش آباد به سمت پل کابلی شوشتر واقع در استان خوزستان اتفاق افتاد. سرنشینان مینی‌بوس کارگران فصلی کشاورزی شوشتر بودند و به محل کارشان می‌رفتند که این حادثه اتفاق افتاد.
دکتر مجتبی کلانتر، رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در این‌باره گفت: علاوه بر 16قربانی که بین 10 تا 50سال داشتند 8نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند. همچنین از مجموع جانباختگان ۱۰نفر زن و 6نفر مرد هستند.
در همین حال سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان درباره علت این تصادف مرگبار گفت: کارشناسان علت حادثه را تجاوز به چپ خودروی مینی‌بوس اعلام کرده‌اند.
از سوی دیگر در پی وقوع این تصادف در شوشتر 2روز عزای عمومی اعلام شد.

بازداشت قاتل فراری در کارواش
مردی که در درگیری جان همسرش را گرفته و متواری شده بود، پس از گذشت 4ماه فرار در یک کارواش دستگیر شد.
به گزارش همشهری، ‌این حادثه ششم اردیبهشت امسال در یکی از محله‌های پایتخت رخ داد. مقتول زنی بود 32ساله که به همراه شوهر و فرزندانش زندگی می‌کرد. روز حادثه فرزندانش در خانه نبودند و زمانی که برگشتند متوجه نبودن مادرشان شدند. آنها با موبایل مادرشان تماس گرفتند و صدای زنگ را از راه‌پله‌های منتهی به پشت بام شنیده و وقتی به آنجا رفتند با جسد مادرشان مواجه شدند. فرار شوهر این زن فرضیه جنایت از سوی وی را قوت بخشید که در این شرایط تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی، شناسایی مخفیگاه متهم فراری و بازداشت وی را در دستور کار خود قرار دادند. جست‌و‌جو برای یافتن او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل ردپای وی در اطراف تهران به‌دست آمد. مرد همسرکش با هویت جعلی در یک کارواش کار می‌کرد که مأموران موفق شدند او را دستگیر و به زندگی مخفیانه او پس از گذشت 4ماه پایان بدهند. متهم در بازجویی‌ها به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: همسرم این اواخر به زندگی اهمیت نمی‌داد و مدام سرش در گوشی موبایلش بود. بارها بر سر این مسئله با یکدیگر بحثمان شده بود تا اینکه روز حادثه نتوانستم خشم خودم را کنترل کنم و جان همسرم را گرفتم.
متهم با دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم آگاهی قرار گرفت.

آتش‌سوزی بیمارستان به خیر گذشت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک بیمارستان در خیابان فاطمی خبر داد.
سید جلال ملکی دراین باره گفت: صبح سه‌شنبه وقوع حریق در یکی از بیمارستان‌های واقع در خیابان فاطمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات مخصوص به محل اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل گفت: بنابر اعلام فرمانده عملیات، آتش‌سوزی در داخل مجموعه بیمارستان نبوده و قسمتی از بخش شارژ کپسول‌ها دچار آتش‌سوزی شده که با حضور آتش‌نشانان نسبت به مهار آتش اقدام شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران همچنین با ارائه گزارش تکمیلی از این حادثه گفت:‌ گزارش نهایی حادثه حاکی از آن است که آتش‌سوزی به‌دلیل کُند‌سوزی یک تابلوی برق رخ داده بود که در مجاورت محل شارژ کپسول ها قرار داشت و خوشبختانه با اقدام به موقع آتش‌نشانی پیش از سرایت به کپسول‌های اکسیژن خاموش شده بود.
وی گفت: محلی که تابلوی برق در آن واقع شده بود، داخل حیاط بوده و ارتباطی با قسمت درمانی و بستری نداشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید