• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 6 شهریور 1401
کد مطلب : 169873
+
-

نکته بازی/اصلا شما قعرنشین هستید

همیشه در فوتبال ایران 2مسابقه همزمان بین باشگاه‌ها در جریان بوده است؛ اولی برای خرج کردن بیشتر، دومی برای اینکه نشان بدهند کمتر از سایرین هزینه می‌کنند! باشگاه‌های محترم موقع عقد قرارداد از هیچ بند و تبصره‌ای برای دلربایی از بازیکنان دریغ نمی‌کنند و تا جایی که بتوانند سر کیسه را شل می‌گیرند، اما همین که فصل نقل‌وانتقالات تمام شد و نوبت مسابقات رسید، همه شروع به مظلوم‌نمایی می‌‎کنند که «ما اصلا چیزی خرج نکردیم!» تازه‌ترین مصداق این داستان هم استقلال است؛ باشگاهی که انتشار فهرست هزینه‌های تقریبا 400 میلیارد تومانی‌اش برای بازیکنان حسابی سر و صدا کرد، اما حالا محمد مومنی، عضو هیأت‌مدیره می‌گوید:«استقلال از نظر هزینه در میانه‌های جدول قرار می‌گیرد.» شکسته‌نفسی نفرمایید قربان!

خیلی هم جای‌شان خالی نبود
مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر باید بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد. دلیل این اتفاق هم تخلفات قبلی باشگاه اراکی و محرومیت انضباطی هواداران این تیم بود. قبل از بازی مدیران آلومینیوم تلاش کردند نظر فدراسیون را تغییر بدهند اما به نتیجه نرسیدند و بازی «مثلا» بدون تماشاگر برگزار شد، هرچند گروهی از هواداران یک گوشه نشسته بودند، بی‌پروا تیم‌شان را تشویق می‌کردند و حتی در یک نوبت با فحاشی به اعضای تیم رقیب باعث ایجاد اختلال در روند برگزاری مسابقه شدند. بعد جالب است که در تمام طول بازی گزارشگر به‌طور مرتب تأکید می‌کرد جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است. حالا یا این بنده خدا متوجه حضور غیرقانونی هواداران نشده بود، یا می‌خواست موضوع را انکار کند و استادیوم را خالی جلوه بدهد.

چراغ سبز به همه
این روزها هر 2ساعت یک‌بار یکی از خبرگزاری‌ها تیتر می‌زند: «چراغ سبز کارلوس کی‌روش به پرافتخارترین تیم جهان.» منظورشان هم الاهلی مصر است که در قاره آفریقا قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است. گویا این باشگاه نیم‌نگاهی به جذب کی‌روش دارد و مربی پرتغالی هم هر از گاهی یک علامت مثبت به آنها نشان می‌دهد. البته چراغ سبز نشان دادن کارلوس چیز عجیبی نیست، چرا که او بعد از پایان همکاری‌اش با تیم ملی مصر تقریبا به همه چشمک می‌زند. همین چند روز پیش بود که بعد از اظهارنظر مهدی تاج در مورد احتمال بازگشت کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، این مربی فیلمی بحث‌برانگیز از رختکن ایران در دوران خودش منتشر کرد و خبرساز شد. باید دید جوش و خروش کی‌روش با حضور روی نیمکت کدام تیم به پایان می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید