• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 6 شهریور 1401
کد مطلب : 169872
+
-

آماربازی

شریدین بوبویف با زدن تک‌گل صنعت‌نفت آبادان در بازی با هوادار، بهترین بازیکن زمین شد و از متریکا نمره 7.74 را دریافت کرد. این بازیکن اهل تاجیکستان که چند روزی بیشتر نیست با نفتی‌ها قرارداد بسته در اولین بازی‌اش برای این تیم 6نبرد موفق، 5بازیابی توپ، یک دریبل موفق و یک گل زده داشت که البته با کمک مدافع حریف به ثمر رسید. جالب اینکه او با همین 90دقیقه بازی در سایت متریکا صدرنشین جدول بازیکنان لیگ شده است. بهترین بازیکن هوادار در این مسابقه نیز عزت پورقاز بود که نمره 7.10 گرفت. پورقاز در هفته اول هم با نمره بالا در تیم منتخب هفته قرار گرفته بود اما این هفته درخشش او نتوانست مانع گل خوردن و شکست هوادار شود.

میلاد زکی‌پور با کسب امتیاز 7.82 بهترین بازیکن بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان شد. زکی‌پور که مقابل تیم سابقش بازی می‌کرد برای اولین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر بریس کرد و هر 2گل سپاهان را به ثمر رساند. او در این مسابقه به امید نورافکن ترجیح داده شد و جالب اینکه وقتی از زمین بیرون رفت و جایش را به نورافکن داد، نتیجه بازی تغییر کرد و برد سپاهان از دست رفت. زکی‌پور در مصاف با گل‌گهر فقط 2شوت زد که هر دوی آنها تبدیل به گل شدند. بهترین بازیکن گل‌گهر در این مسابقه نیز علیرضا علیزاده بود که گل تساوی تیمش را زد و از متریکا نمره 7.62 گرفت. نوید عاشوری هم با 29دقیقه بازی دومین بازیکن برتر گل‌گهر بود.

اما در پرگل‌ترین بازی هفته که میان فولاد و تراکتور برگزار شد، عنوان بهترین بازیکن به مجید علیاری رسید که نمره عالی 8.10 را از متریکا گرفت. علیاری زننده گل اول فولاد از روی نقطه پنالتی بود و پاس گل سوم تیمش را هم برای اشکان دژاگه ارسال کرد. او در 15نبرد تن‌به‌تن مقابل تراکتوری‌ها برنده بود که آمار قابل توجهی است. در تیم مقابل هم ریکاردو آلوز که برای سومین هفته متوالی در ترکیب تراکتور پاس گل داد با نمره 8.04 بهترین بازیکن تیمش شد. در واقع در هفته سوم فقط 2بازیکن توانستند به نمره بالاتر از 8 برسند که هر دوی آنها در بازی فولاد و تراکتور به این نمره رسیدند. اشکان دژاگه هم با 10دقیقه بازی چهارمین نمره خوب مسابقه را گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید