• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 3 شهریور 1401
کد مطلب : 169658
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zpVDr
+
-

چرا حریف بازی را جدی گرفت؟

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال بعد از شکست تیمش در بازی دوستانه مقابل اسلوونی معترض شد که چرا حریف بازی را بیش از حد جدی گرفته بود

منهای فوتبال
چرا حریف بازی را جدی گرفت؟

تیم ملی والیبال که از شنبه باید در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شود، در آخرین بازی دوستانه شکست خورد. ایران بامداد دیروز با اسلوونی که با لهستان میزبانی مسابقات جهانی را دارد، بازی کرد و در 3ست؛ 25-20، 27-25و 30بر 28باخت. این بازی یک ست اضافی هم داشت که بازیکنان ایران برنده آن بودند. تیم ایران قبل از این بازی در جام چهارجانبه شرکت کرده بود و یک بازی دوستانه هم با اوکراین داشت. با توجه به این بازی‌ها انتظار می‌رفت ایران در بازی با اسلوونی نتیجه بهتری بگیرد. در کنار این شکست، توجیه بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی هم قابل توجه بود: «برای یک بازی دوستانه آماده شده بودیم اما حریف بازی را خیلی جدی گرفته بود و شرایط رسمی یک مسابقه را درنظر گرفتند.» چرا عطایی که تیمش مسابقات مهمی در پیش دارد، این بازی را جدی نگرفت؟ او گفته: «قرار بود 4ست بازی کنیم اما قرار نبود خیلی جدی باشد. به هر حال این بازی خوب بود چون در شرایط مسابقه رسمی قرار گرفتیم.» او از عملکرد بازیکنانش راضی است: «به جز ست اول در بقیه ست‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در ست سوم از حریف پیش بودیم اما به‌خاطر اشتباهاتی که در بازی رقم خورد، نتوانستیم برنده شویم. باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم تا نواقص را برطرف کنیم.»
ایران در مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های هلند، آرژانتین و مصر هم‌گروه است. قبل از شروع مسابقات 2 بازیکن از تیم کنار گذاشته شدند. صابر کاظمی که هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد ضعیفی داشت، در جام واگنر به روزهای خوب بازگشت ولی در بازی با اسلوونی غایب بود. مشخص نیست او در مسابقات جهانی بازی می‌کند یا نه. صابر به‌خاطر سرماخوردگی در بازی با اسلوونی غایب بود. محمدرضا موذن دیگر بازیکنی بود که مقابل اسلوونی بازی کرد. عطایی اطمینان داده است که به بازی‌های تیم ملی می‌رسد: «کاظمی سرماخوردگی داشت و برای اینکه بدنش تحلیل نرود به او استراحت دادیم. مشکل موذن هم گرفتگی گردن بود و به استراحت نیاز داشت. قطعا هر دوی این بازیکنان به مسابقات قهرمانی جهان می‌رسند.»
ایران شنبه با آرژانتین بازی دارد، دوشنبه با مصر و چهارشنبه با هلند. 2 تیم اول 6گروه حاضر به همراه 4تیم سومی که عملکرد بهتری داشتند، به مرحله دوم صعود می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید