• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 28 آذر 1396
کد مطلب : 1696
+
-

پایگاه‌های اورژانس هوایی افزایش می‌یابد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در چهارمین جلسه مشترک با رئیس اورژانس کشور درخصوص استفاده از ظرفیت‌های این دو حوزه در رابطه با ضرورت جانمایی و امکان‌سنجی برای ساماندهی و افزایش پایگاه‌های اورژانس هوایی در راستای امدادرسانی هوایی در شهر تهران تأکید کرد.

به گزارش همشهری،‌مجتبی یزدانی  گفت: شهرداری تهران آماده همکاری با مجموعه اورژانس شهر تهران درخصوص استفاده از ظرفیت‌های مجموعه شهرداری تهران برای کمک و تسهیل در امدادرسانی هوایی و نیز استقرار موتورلانس‌های اورژانس شهر تهران در پایگاه‌های ستاد مدیریت بحران، سازمان آتش‌نشانی و... جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

یزدانی در جلسه با کولیوند، رئیس اورژانس کشور درخصوص انجام همکاری‌های مشترک برای تسهیل در خدمات‌رسانی به شهروندان که با حضور داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، صابریان سرپرست مرکز اورژانس شهر تهران، نادی معاون عملیات، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اورژانس شهر سالم و دیگر مدیران این حوزه برگزار شد، گفت: از سال83 مصوبه‌ای درخصوص چگونگی مشارکت شهرداری تهران در ساماندهی خدمات فوریت‌های پزشکی در شهر تهران وجود دارد که در همین راستا کمیته‌ای مشترک و راهبردی با حضور مجموعه شهرداری و اورژانس شهر تهران تشکیل شد تا نیازسنجی و امکان‌سنجی‌های لازم برای ساماندهی و افزایش پایگاه‌های امداد هوایی برای فرود هلی‌کوپترهای امدادی و نیز اختصاص فضای مناسب برای این منظور انجام شود.

یزدانی در ادامه بر اهمیت گسترش اورژانس هوایی در شهر تهران تأکید کرد و گفت: برای تحقق این امر جانمایی، امکان‌سنجی‌ها و مطالعات لازم توسط اورژانس شهر تهران، سازمان آتش‌نشانی، مدیریت بحران و معاونت شهرسازی و معماری انجام شده است تا با یک کارگروه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.  

این خبر را به اشتراک بگذارید