• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 2 شهریور 1401
کد مطلب : 169505
+
-

محصولات باد کرده

فروشنده‌ها هنوز سروصدا می‌کنند

درباره 2‌بازیکن پرسروصدای بازار نقل‌وانتقالات خبرهای جدیدی وجود دارد. کریستیانو رونالدو و فرنکی دی‌یونگ مثل دستفروشانی هستند که در بازار داد می‌زنند اما کسی از آنها چیزی نمی‌خرد.

دی‌یونگ

هافبک هلندی که اصرا دارد تا سنت آخر طلب 20میلیون یورویی‌اش را از بارسلونا بگیرد، نمی‌خواهد این باشگاه را ترک کند و در عین حال در دستمزدش هم تخفیف نمی‌دهد. دیروز شایعاتی درباره علاقه بایرن‌مونیخ به این بازیکن منتشر شد که انگار صحت ندارد چون بایرن با کیمیش، گورتسکا و گراون‌برخ در پست او به کسی نیاز ندارد. علاوه بر این زابیتسر هم هست و دستمزد دی‌یونگ خیلی بالاست. چلسی یکی دیگر از مشتریان قدیمی این بازیکن است اما به‌نظر می‌رسد با بازگشت کالاگر از انتقال قرضی و همچنین با بهبود کانته نیاز به چنین بازیکنی کم شود. توخل این روزها بیشتر روی خرید یک مدافع و ترجیحا فوفانا از لستر تمرکز کرده و همچنین قطعی کردن انتقال اوبامیانگ از بارسلونا و گوردون از اورتون. منچستر‌یونایتد هم با وجود خرید کاسمیرو هنوز از این بازیکن دست نکشیده. دی‌یونگ پستی مربوط به انتقال کاسمیرو به من‌یونایتد را لایک کرد تا نشان دهد به این انتقال چندان بی‌میل نیست و فقط منتظر توافق با بارسلونا بر سر پرداخت‌هاست.

کریستیانو

به‌نظر می‌رسید با آمدن کاسمیرو اوضاع کریستیانو هم بهتر شود اما نشد. رونالدو در بازی حساس مقابل لیورپول 85دقیقه روی نیمکت نشست و عجیب‌تر اینکه الانگا در ترکیب ثابت قرار گرفت. الانگا شاید در هیچ باشگاه دیگری در یک بازی حساس در ترکیب قرار نگیرد. تن‌هاخ پس از بردن لیورپول درباره رونالدو هم حرف زد و گفت روی او و مگوایر که در این بازی حضور نداشت، حساب می‌کند چون آنها بازیکنانی شگفت‌انگیر هستند. اما همه می‌دانند که این یک تعارف است. ستاره پرتغالی قرار است هفته آینده درباره وضعیت خودش و شایعات این اواخر کنفرانس مطبوعاتی بگذارد. برخی منابع خبری ادعا می‌کنند که او هنوز هم خواهان رفتن است اما مقصدش مشخص نیست. برونو فرناندز هم واکنش نشان داده و گفته: «اگر او بماند ما خوشحال خواهیم شد و اگر فکر می‌کند رفتنش بهترین اتفاق است باز هم خوشحال خواهیم بود.» از 16گل آخر من‌یونایتد 9گل را رونالدو زده، هر چند هنوز در این فصل در زمان کمی که بازی به او رسیده هنوز موفق به گلزنی نشده. سانچو در فاصله این 16گل توانسته 2‌گل برای یونایتد بزند و رشفورد فقط یکی. منچستر در پست وینگر و مهاجم به 2‌خرید نزدیک است، هر دو از لیگ هلند؛ آنتونی از آژاکس احتمالا با 90میلیون پوند و گاکو از آیندهوون که رقم پیشنهادی باشگاه انگلیسی هنوز اعلام نشده.

این خبر را به اشتراک بگذارید