• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 26 مرداد 1401
کد مطلب : 168871
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/QWZNZ
+
-

بحران در اردوی قرمزها

بحران در اردوی قرمزها

به‌نظر می‌رسد با توقف چلسی و لیورپول در هفته‌های ابتدایی از همین حالا باید جام را به نام منچسترسیتی بزنیم. چلسی با تاتنهام مساوی کرد و لیورپول در 2‌هفته متوالی با فولام و کریستال پالاس تن به تساوی داد. با 4امتیازی که یورگن کلوپ در ابتدای فصل از دست داده و از من‌سیتی عقب افتاده و از همه مهم‌تر با ترکیب ترسناکی که آبی‌های شهر منچستر دارند، می‌توان پیش‌بینی کرد که گواردیولا یک قهرمانی دیگر هم در ورزشگاه اتحاد برای تیم دوم شهر منچستر بیاورد.
   دوشنبه هفته آینده لیورپول در حالی در اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد بحران‌زده می‌رود که خودش هم دچار بحران است. منچستر در رده بیستم و لیورپول در رده12لیگ جای دارند.
   داروین نونیس درحالی‌که تیمش با گل ویلفرد زاها از حریف عقب بود، بچگی کرد و با اندرسون، همبازی سابقش در بنفیکا درگیر شد. مهاجم اروگوئه‌ای پس از دریافت کارت قرمز از زمین بیرون نمی‌رفت و با پادرمیانی دیگران راضی به ترک زمین شد. او به‌خاطر دریافت کارت قرمز مستقیم طبق قانون 3‌بازی محروم خواهد شد؛ مقابل منچستریونایتد، بورنموث و نیوکاسل. البته اگر محرومیتش به‌دلیل رفتارش پس از اخراج بیشتر نشود.
   کارت قرمز نونیس در مجموع نهمین اخراج و نخستین کارت قرمز ناشی از رفتار خشونت‌آمیز بود که طی ۷‌سال هدایت یورگن کلوپ اتفاق افتاد. داروین از ابتدا مثل بقیه بازیکنان اروگوئه‌ای خشن بازی کرد و حتی می‌توانست در ثانیه 42 از زمین اخراج شود.
   داروین نخستین بازیکن لیورپول از سال‌۲۰۱۰ است که در نخستین بازی خود در آنفیلد اخراج می‌شود. در آن سال نیز دقیقا در همین روز جو کول برابر آرسنال اخراج شد.
   لوئیس دیاس که تک‌گل قرمزها را زد، در لیگ برتر شکست‌ناپذیر است؛ ۱۵‌بازی، ۱۱‌برد، ۴‌مساوی، ۵‌گل و ۳‌پاس‌گل.
   برای اولین‌بار است که لیورپولِ یورگن کلوپ 2‌بازی اول خود در لیگ را بدون برد پشت سر می‌گذارد.
   لیورپول ۱۷‌شوت در ۴۵‌دقیقه ابتدایی برابر کریستال پالاس داشت که بیشترین تعداد برای آنها در لیگ از حداقل فصل 18-2017 است.
   لیورپول تا اینجای فصل، 2بار از حریف خود در پایان نیمه اول عقب بوده است. آنها در تمامی بازی‌های فصل گذشته خود فقط یک‌بار بازنده به رختکن رفتند.
   این ششمین بازی متوالی لیگ برتری بود که لیورپول گل اول را دریافت می‌کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید