• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 23 مرداد 1401
کد مطلب : 168445
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/jR7Q5
+
-

بازسازی کارخانه قند یاسوج

کهگیلویه و بویراحمد
بازسازی کارخانه قند یاسوج

عملیات بازسازی کارخانه قند یاسوج 40درصد پیشرفت داشته‌است.   به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل کارخانه قند یاسوج گفت: کارخانه قند یاسوج در سال ۱۳۴۶ راه‌اندازی، در سال ۹۳ آخرین بهره‌برداری از آن انجام و در سال ۹۵ نیز به بخش خصوصی واگذار شد.
بهزاد مقبول، به پلمب شرکت با دستور قضایی در سال ۹۷ به‌علت تغییرات و ابطال حکم واگذاری مناقصه و واگذاری آن به بانک تجارت اشاره کرد و افزود: در سفری که در سال ۱۳۹۹ آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضاییه به کهگیلویه و بویراحمد داشت، فک پلمب انجام شد و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) این واحد صنعتی را به‌منظور راه‌اندازی مجدد و رونق اشتغال خریداری کرد.
مقبول گفت: هم‌اکنون بیش از ۶۰نفر در حال بازسازی این کارخانه هستند. با بهره‌برداری از این کارخانه، شاهد اشتغال‌زایی برای بیش از ۲۰۰نفر خواهیم بود.
وی با بیان اینکه همه قسمت‌های کارخانه دارای برق هستند و همه دستگاه‌های برقی نیز بازسازی و آزمایش شده‌اند، ادامه داد: قرار بود کار‌های مکانیکی را گروه پیمانکاری خارج از استان با ۳میلیارد تومان هزینه انجام دهند، اما ۵۰درصد کار را با ۵نیرو در استان انجام می‌دهیم تا اعتبار‌هایی که برای بازسازی اختصاص می‌یابند، فقط برای کارخانه هزینه شوند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید