• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
پنج شنبه 20 مرداد 1401
کد مطلب : 168195
+
-

توانمندسازی روستاهای مازندران

مطالعات طرح توانمندسازی روستاهای مازندران بیش از ۷۰درصد پیشرفت داشته‌ است. به گزارش مهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه روستاهای استان توانمندسازی می‌شوند، گفت: قرار است تمام اقدامات کارگروه‌ها و ستادها در راستای اهداف رشد اقتصادی تدوین شده اجرایی شود.
فرج‌الله فتح‌الله‌پور با اشاره به لزوم تسریع در اجرای این طرح افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی بر توسعه روستاها تأکید شده است. اقتصاد روستاها و توانمندسازی آن به‌صورت ویژه باید در برنامه قرار گیرد، زیرا در قالب برنامه ششم قرار بود توانمندسازی روستاها مورد مطالعه قرار گیرد و سهم مازندران 1563 روستا بود.
وی با بیان اینکه طبق برنامه ششم توسعه اقتصادی قرار بود سالانه توانمندسازی ۳۰۰روستا در استان مطالعه و اجرایی شود، گفت: در ادامه قرار شد توانمندسازی تمامی روستاها مورد مطالعه قرار گیرد.
فتح‌الله‌پور با بیان اینکه توانمندسازی تمامی روستاهای استان در دستور مطالعه است، احصای محصولات استراتژیک استان را از طرح‌های مهم برشمرد و گفت: در جلسه قبلی‌مقرر شد علاوه بر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، پیشنهادهایی برای احصای محصولات را مطرح کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید