• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 29 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16760
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   خیابان بدون موزاییک

موزاییک‌های خیابان مدرس شهر کرمانشاه از جا کنده شده است. این موزاییک‌های کنده شده رفت‌وآمد را برای شهروندان مشکل کرده است. لطفا مسئولان شهرداری به این موضوع رسیدگی کنند.
زندی از کرمانشاه

   تخلیه زباله روی به روی شهرک بعثت

از شهرک بعثت کرج تماس می‌گیرم. روبه روی شهرک یک زمین خالی وجود دارد که شبانه می‌آیند و در آن زباله خالی می‌کنند. از شهرداری تقاضا دارم دور این زمین خالی را دیوار بکشد تا شاهد این مشکلات نباشیم.
قدرتی از البرز

   اعتراض به اداره برق قم

از 2-3 ماه پیش برای ترمیم خرابی تیر برق در خیابان بی‌طرفان 5، گلستان 5، با اداره برق شهر قم تماس گرفتیم، اما اداره برق توجهی نکرده است. این در حالی است که تیر برق شکاف خورده و خطرناک است و می‌تواند منجر به بروز حادثه‌ای مرگبار شود.
یک شهروند از قم

   وضع نامناسب نیروهای پیمانی

ما نیروهای پیمانکاری هم جزوی از مردم هستیم. چرا باید حقوق، مزایا و همه شرایط ما نسبت به نیروهای استخدامی که با آنها در یک محیط کار می‌کنیم و کار یکسانی انجام می‌دهیم، متفاوت باشد؟ این تبعیض عادلانه نیست.
تقی‌پور از اهواز

   جولان موتورسواران در بازار تبریز

از تبریز تماس می‌گیرم. بازار تبریز ثبت جهانی شده است و با توجه به رویداد گردشگری «تبریز؛ 2018» باید مورد توجه بیشتر مسئولان باشد. اما متاسفانه این بازار بیشتر از این‌که بازار باشد و محل خرید یا گردشگری، به پیست موتورسواری تبدیل شده است. چرا مسئولان راه حلی برای این مشکل در نظر نمی‌گیرند؟ یک بار نیروی انتظامی در بازار مستقر شد و موتورها را جمع کرد، اما بعد از چند روز دوباره همه چیز فراموش شد.
یک شهروند از آذربایجان شرقی

   لزوم توجه به فضای پارک

پارک حافظ شب ها محل مراجعه خانواده ها برای بازی و تفریح فرزندان شان است اما متاسفانه صندلی ها و محیط چندان تمیز نیست. از مسئولان شهرداری تقاضا می کنیم به این پارک توجه بیشتری داشته باشند.
اصغر احمدزاده از آذربایجان غربی

این خبر را به اشتراک بگذارید