• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 10 مرداد 1401
کد مطلب : 167533
+
-

چتر حمایت سوئد بر سر گروهک تروریستی «حرکه‎النضال»

جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله‌چعب» ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی «حرکه‌النضال» دیروز  در شعبه۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شد. به گزارش میزان، پس از صحبت‎های وکیل خانواده شهدای حوادث تروریستی خوزستان، نماینده دادستان با حضور در جایگاه، با بیان اینکه کشور سوئد جولانگاه، مأمن و پناهگاه گروهک‌های تروریستی از قبیل پژاک، حرکه‎النضال و گروهک منحوس منافقین است، گفت: حبیب فرج‎الله‌چعب، شهروند این کشور است و مورد حمایت‎شان قرار دارد؛ در صورتی که وی دارای اعلان قرمز و تحت تعقیب مجامع بین‎المللی بود.
در این جلسه همچنین متهم درباره اتهام‎های خود گفت: ساکن و تبعه کشور سوئد هستم، دولت و مقام‎های امنیتی این کشور از من حمایت می‌کنند. دستگاهی به من دادند که در صورت احساس خطر، دکمه آن را فشار دهم تا با آلارمی که به مأموران امنیتی دولت سوئد می‌دهد، هرجا که باشم، آنها من را نجات دهند.
حبیب فرج‎الله‌چعب درباره سعید حمیدان و زمان سلیمانی از دیگر متهمان پرونده نیز گفت: این افراد به همراه ناجی محمدزاده در حال حاضر در کشور سوئد و تحت حمایت دولت و نیروهای امنیتی این کشور هستند.
در ادامه قاضی افشاری نیز گفت: سرکرده گروهک تروریستی «حرکه‌النضال» اقرار کرده با سرقت برای خود منبع مالی تامین می‌کرده و دست به اقدام‎های تروریستی ‌زده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید