• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 10 مرداد 1401
کد مطلب : 167479
+
-

انتقاد استالونه از ساخت دنباله جدید «راکی»

انتقاد استالونه از ساخت دنباله جدید «راکی»

کمپانی ام‌اجی‌ام اعلام کرده که قصد دارد دنباله مستقل جدیدی از جهان سینمایی «راکی» خلق کند. نخستین فیلم راکی با فیلمنامه‌ای از سیلوستر استالونه و به کارگردانی جان جی.آویلدسن فقید در سال1976 ساخته و بعد از آن تا سال2006 پنج‌ دنباله با عنوان راکی(4 فیلم به کارگردانی استالونه و یک فیلم به کارگردانی آویلدسن) تولید شد.
 پس از آن 2، اسپین آف(دنباله مستقل) با عنوان «کرید» ساخته شد. سومین اسپین آف کرید هم در سال2023 به نمایش درمی‌آید. حالا قرار شده دنباله مستقل جدیدی با عنوان «دراگو» ساخته شود. اما سیلوستر استالونه، بازیگر نقش راکی که با تهیه‌کنندگان سری فیلم‌های «راکی» به‌دلیل حق مالکیت به مشکل خورده، از ساخت دنباله مستقل و جدید این فیلم انتقاد کرد.
استالونه در صفحه اینستاگرام خود در فضای مجازی خطاب به ایروین وینکلر، تهیه‌کننده سری فیلم‌های «راکی» و دنباله‌های آن نوشت: «تازه متوجه این موضوع شدم... ایروین وینکلر و خانواده سیری‌ناپذیر و فوق‌العاده بی‌استعدادش در حال استثمار و به زمین زدن یکی دیگر از شخصیت‌های شگفت‌انگیز هستند. جدا این راسوها چگونه با غرور در آینه نگاه می‌کنند».
استالونه در ساخت قسمت سوم دنباله مستقل «کرید» مشارکت داشته اما اخیرا اعلام کرده بازی در فیلم «کرید ۳» را به‌دلیل ایجاد تغییراتی در داستان نپذیرفته است. با این حال، او از این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی مایکل بی.جردن (بازیگر نقش کرید) است حمایت
 می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید