• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 مرداد 1401
کد مطلب : 167440
+
-

با مردم/گشت ارشاد بر قله توچال نظارتی ندارد

گشت ارشاد در قله توچال گاهی حضور دارد اما به‌نظر می‌رسد نظارت‌ها کافی نیست. در توچال افراد اعم از زن و مرد با هر پوششی که بخواهند حضور دارند، انواع سگ و گربه و دیگر حیوانات همراه گردشگران به وفور دیده می‌شود و هیچ قانون و قاعده‌ای در کار نیست. تقاضا می‌شود گشت ارشاد در آن نقاط هم مستقر شود.
علیخانی از تهران 

صدای سازه‌های غیرایمن آرامش ساکنان میدان بروجردی را برهم زده است
در روزهای اخیر که باد و توفان در تهران شدید بود صداهای مهیب بسیاری همراه رعد و برق در میدان شهید بروجردی نارمک به گوش می‌رسید که یکی از آنها پس از بارش باران هم قطع نشد و هر شب این روند ادامه داشت. بعد از کلی بررسی با همسایگان متوجه شدیم صدای میله بلندی که برای نصب پرچم در یک نهاد درنظر گرفته‌اند به‌صورت شلاقی در فضا می‌پیچد و شب‌ها به‌خصوص اگر باد و توفان باشد ایجاد مزاحمت می‌کند. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به ثابت کردن میله مذکور و حذف سر و صدا اقدام کنند.
خادمی از تهران 

رمپ خاکی ینگی امام به سمت قزوین بازگشایی شود
رمپ خاکی ینگی امام به سمت قزوین که مسئولان بارها قول درست کردن آن را داده‌اند بعد از مدت‌ها نه‌تنها درست نشد بلکه بسته شده است. درحالی‌که روزانه هزاران نفر نیاز دارند از این مسیر وارد اتوبان شوند.
حیدری از ینگی امام هشتگرد

پیامک
بیمارستان تامین اجتماعی در پرند احداث شود 
شهر پرند با اینکه سرریز جمعیتی تهران را پوشش داده است از کمترین امکاناتی که شبیه تهران باشد محروم است ازجمله این امکانات داشتن یک بیمارستان دولتی یا تامین اجتماعی است که بتواند حداقل بخشی از نیازهای اهالی را پوشش دهد. متأسفانه اگر موردی اورژانسی پیش‌آید تا رسیدن به تهران ممکن است مریض از کف برود.
سماواتی از پرند تهران 

پله برقی متروی استاد حسن بنا و پل هوایی خراب هستند
پله برقی متروی استاد حسن بنا مدت‌هاست خراب شده است، ‌همچنین پل هوایی و پله برقی بزرگراه رسالت در همین محدوده خراب است. چه‌بسا این دو خرابی مربوط به 2سازمان مختلف باشد اما در هر صورت تقاضا می‌شود نسبت به مرمت و راه‌اندازی ‌آنها اقدام شود.
نصیری‌ها از تهران 

زندگی مرز نشینان با دود آتش‌سوزی هورالعظیم مختل شده است
چند روزی است که آتش‌سوزی هورالعظیم در سمت عراق و انتشار دود غلیظ ناشی از آن زندگی را بر مرزنشینان حرام کرده و باعث ایجاد اختلال در زندگی مردمان مرزنشین هویزه و دشت آزادگان شده است. لطفا مسئولان با رایزنی با عراق برای حل این موضوع چاره‌اندیشی کنند.
تبار از هویزه

این خبر را به اشتراک بگذارید