• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 مرداد 1401
کد مطلب : 167435
+
-

به دستاوردهای ما کم‌لطفی می‌شود

سخنگوی دولت در همایش مدیران کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری‌ها در وزارت کشور گفت: ما کشتی نفتکش ساختیم و فروختیم. ما خودمان ماهواره ساختیم و صادر‌کننده خیلی از تکنولوژی‌ها هستیم. واقعا به بعضی دستاورد‌های ما کم لطفی می‌شود. باید خیلی مسائل را برای مردم روشنگری کنیم. در حوزه رشد اقتصادی، فروش نفت، صادرات و یا سلامت باید این دستاوردها را برای مردم تفهیم کنیم.
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی بهادری جهرمی همچنین افزود: ما موفقیت‌های خوبی داریم کسب می‌کنیم و باید برای مردم روشن کنیم. اگر بر طبل شادانه موفقیت‌ها می‌کوبیم از مسائل دیگر غافل نیستیم. به‌موقع دفاع و حمله می‌کنیم و باید منسجم و یکدست اقدام کنیم. بهادری‌جهرمی همچنین با بیان اینکه دولت دستاوردهای خوبی در حوزه‌های مختلف مثل تجارت خارجی، دیپلماسی همسایگی، مهار بیماری کرونا و غیره داشته، افزود: لازم است با همکاری رسانه‌های دولتی و خصوصی  این دستاوردها به مردم اطلاع داده شود.
در ۱۰ سال گذشته میانگین رشد اقتصادی کشور صفر بود، اما اکنون رشد اقتصادی فصلی به 5/4 یا۵ درصد رسیده است. اگر ماهواره پرتاب می‌کنیم، کشتی می‌سازیم یا دستاوردهای علمی داریم، لازم است شیرینی آن توسط مردم چشیده شود. تلخی برخی از مشکلات باعث از بین رفتن شیرینی دستاوردها نشود. پا به پای اینکه دنبال حل مشکلات مردم هستیم، باید شیرینی دستاوردها هم توسط مردم چشیده شود و مانع رسیدن خبرهای خوب به مردم نشویم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید