• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 مرداد 1401
کد مطلب : 167431
+
-

حضور رئیس‌جمهور در مناطق سیل‌زده فیروزکوه

رئیس‌جمهور عصر دیروز برای بررسی مناطق سیل‌زده شهرستان فیروزکوه به این شهرستان سفر کرد.براساس گزارش فارس، سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم سیل‌زده روستای مرزداران گفت: در کشور ۱۴۰ شهرستان و ۵۵۰ روستا دچار حادثه شده و به‌صورت نقطه‌ای هم‌اکنون ۶۶۱ نقطه در کشور در استان‌های مختلف دچار حادثه شده‌ است. او با بیان اینکه از تمامی نیروهای امداد، هلال احمر، بسیج و... تشکر می‌کنم، افزود: از میزان خرابی‌ها اطلاع داریم و از مردم درخواست صبوری دارم.
رئیسی تصریح کرد: من خبرها را شنیدم ولی نتوانستم به اخبار اکتفا کنم، دیشب (جمعه) با استاندار تهران صحبت کردم و گزارش وضعیت را گرفتم لذا احساس کردم باید در اینجا حضور داشته باشم.
رئیس‌جمهور افزود: بعد از امداد و نجات و اسکان، تازه کار اصلی شروع می‌شود و باید به مردم روستا کمک کرد که زودتر خانه‌هایشان سامان پیدا کند.
رئیسی با توجه به اعتراض مردم روستای مرزداران به کمبود امکانات به استاندار تهران دستور داد تا نسبت به برطرف کردن کمبودها اقدام کند و گزارش آن را ارائه دهد. سیلاب در منطقه کن و امامزاده داوود و همچنین روستای مرزداران شهرستان فیروزکوه خسارات جانی و مالی زیادی برجای گذاشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید