• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 9 مرداد 1401
کد مطلب : 167380
+
-

عدد خبر/۳ ثانیه

شرکت دولتی توزیع برق چین به تازگی یک سیستم هوش مصنوعی به‌کار گرفته که مشکلات تامین برق را در ۳ثانیه حل می‌کند. این درحالی است که چنین فرایندی به‌طور معمول ۶تا۱۰ساعت طول می‌کشد. این سیستم فقط به‌مدت یک ماه در منطقه مسکونی Qitailu با بیش از ۲۰۰خانواده در استان سین کیانگ اجرا شده است.

۴۳  محصول
براساس اعلام معاونت علمی و فناوری ۶۰شرکت با تولید ۴۳محصول فناورانه در حوزه‌های مختلف مرتبط با صنعت هوایی، به رونق بازار بومی این محصولات و قطعات کمک کرد. شبکه صنعت هوایی و هوانوردی ایران به‌عنوان بانک جامعی از اطلاعات و داده‌های کاربردی در صنعت هوایی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری راه‌اندازی شده است. در حال حاضر این شبکه میزبان ۴۳ محصول فناورانه و ۶۰ شرکتی است که توانسته‌ با تولید محصولات و ارائه خدمات مختلف، سهمی از بازار بومی این محصولات را از آن خود کنند.

25 مهر
شکایت توییتر برای بازگرداندن ایلان ماسک به قرارداد خرید چند میلیارد دلاری این شرکت رسما در تاریخ 25مهر به دادگاه خواهد رفت. پیش‌تر در خبری اعلام شده بود که این دادگاه در ماه اکتبر برگزار می‌شود، اما حالا قاضی دادگاه، دلاویر بازه زمانی رسمی این دادگاه را مشخص کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید