• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 6 مرداد 1401
کد مطلب : 167164
+
-

نقل قول خبر/محمدرضا عباسی معاون جهادکشاورزی گلستان

محمدرضا عباسی-معاون جهادکشاورزی گلستان

مگس مدیترانه‌ای به باغ‌های استان هجوم آورده است و باغدارانی که تاکنون میوه‌های هسته‌دار خود را برداشت نکردند، زودتر اقدام کنند. درصورت بی‌توجهی باغداران به توصیه‌های جهادکشاورزی بیش از ۸۰درصد باغات خسارت خواهند دید. این آفت از خرداد در باغات غرب گلستان دیده شده‌ است.

محمد مهدی فداکار-استاندار کرمان

مدیران در مناطق سیل‌زده آماده‌باش هستند و از تمام امکانات برای مهار سیل باید استفاده شود. اولویت حفظ جان ساکنان این مناطق است و نباید حتی یک مورد تلفات داشته باشیم. شهروندان نیز با ما همکاری و از نزدیک شدن به مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

محمدرضا محمدی-رئیس پلیس راهور اصفهان

خدمات اینترنتی پلیس راهور با هدف کاهش هزینه و وقت مردم به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. شهروندان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن «پلیس من» روی گوشی تلفن همراه خود از خدمات اینترنتی پلیس راهور شامل استعلام نمره منفی، استعلام خلافی وسیله نقلیه، ثبت نام نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک و سایر خدمات بهره‌مند شوند.

علی منصفی راد-رئیس جهاد دانشگاهی سمنان

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در مهدی‌شهر در حال ساخت است و در تلاش هستیم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری آن باشیم. در توافق انجام شده با مراکز رویان و ابن سینا، دانش فنی لازم برای درمان ناباروری به سمنان وارد می‌شود. جهاد دانشگاهی سمنان در حوزه درمان و سلامت، طرح مرکز درمان ناباروری را دنبال می‌کند.

سیدابراهیم رئیسی-رئیس‌جمهور

وزرای امورخارجه و نیرو مأمور پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند هستند. دولت مردمی در پیگیری حقوق ملت به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد. وزارتخانه‌های مربوطه با جدیت، سایر راه‌های تامین آب شرب و آب کشاورزی برای مردم استان سیستان و بلوچستان ازجمله از طریق حفر چاه‌های ژرف و اختصاص دکل‌های ویژه را پیگیری کنند و هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

نورالله مرادی-سخنگوی سازمان حفاظت محیط‌زیست

در دومین جلسه کمیته نامگذاری پیشنهاد معاونت محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی مبنی بر نامگذاری توله یوز ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از جمع‌بندی نام «پیروز» برای این یوزپلنگ انتخاب شد. 3توله یوز ایرانی از «ایران»، ماده یوز سایت مرکز تکثیر یوز ایرانی در یک زایمان سزارین صحرایی واقع در توران متولد شدند.

نقی میرزاکریمی-سرپرست اداره محیط‌زیست دماوند

کشتار  ۱۷۰۰سگ ولگرد در گندک دماوند کذب است. حدود ۵۰سگ‌ بیمار و غیرمفید متعلق به مرکز دفن پسماند کشته شده است. هیچ آسیبی به سگ‌های عقیم‌شده و واکسن‌زده که داخل پناهگاه گندک نگهداری می‌شوند، نرسیده است و سگ‌های کشته‌شده متعلق به این پناهگاه نبودند.

حسن اکبری-معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست

به فراخور میزان درگیری استان‌ها در بحث مقابله با بیماری‌های حیات وحش، مبلغ ۵۰ تا ۲۵۰میلیون تومان برای تامین داروهای بیهوشی به هر استان اختصاص یافته است. در ۳۱ استان کشور، ۱۴۸بلوپایپ، ۴۰قبضه پیستول « 2نوع ابزار ساده برای بیهوش کردن حیوانات وحشی» و ۵۴ قبضه اسلحه بیهوشی وجود دارد که برای زنده گیری، جابه‌جایی و مقیدسازی حیوانات وحشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید