• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 6 مرداد 1401
کد مطلب : 167162
+
-

تأمین اعتبار برای سبزه میدان زنجان

تکمیل پروژه سبزه میدان زنجان ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. به گزارش ایرنا، معاون مالی اداری شهردار زنجان با اعلام این خبر گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا پرونده پروژه سبزه میدان را تا پایان سال ببندیم و به همین دلیل درصدد هستیم اعتبار ۲۰۰میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه را با اوراق مشارکت تأمین کنیم.
ابوالقاسم احمدی اوراق مشارکت برای شهرداری‌ها را یک فرصت طلایی عنوان و اظهار کرد: اوراق مشارکت از این جهت فرصت طلایی محسوب می‌شود که به‌عنوان مثال ۵۰ درصد اصل و سود ۲۰۰ میلیارد اوراق مشارکت را دولت تعهد می‌داد و فقط ۱۰۰ میلیارد آن را برمی‌گردانیم.
احمدی تصریح کرد: در وضعیت تورم کنونی جامعه ما، می‌توان با استفاده از اوراق مشارکت، ضمن اینکه پروژه‌ها به موقع به سرانجام می‌رسند، رضایت شهروندان هم حاصل می‌شود.  
وی با اشاره به تعدیل ۱۵۲ درصد ناشی از گذشت فصول سال، گفت: این امر باعث می‌شود از بحران تعدیل هم رهایی پیدا کنیم. معاون مالی اداری شهردار زنجان، با بیان اینکه براساس بررسی‌های انجام شده، بخش اعظمی از درآمد در پایان سال گذشته، مربوط به بدهی معوق مسکن و شهرسازی بود، گفت: حدود ۸۰ میلیارد تومان بدهی نقدی برای صدور پروانه‌های مسکن ملی و بافت فرسوده در سال ۹۶ صادر و تخفیف ما نیز ۲۰میلیارد تومان شده‌است. احمدی با تأکید بر اینکه ارزش مبلغ
 ۲۰ میلیارد سال ۹۶ با ۲۰ میلیارد امسال تفاوت بسیار فاحشی دارد، اظهار کرد: این معوقات با پیگیری‌های انجام شده و با همراهی‌های شهردار محقق شده‌است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید