• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 5 مرداد 1401
کد مطلب : 167122
+
-

مأموران پلیس راهور، ناجی سرنشینان خودروی شعله‌ور شدند

مأموران پلیس راهور وقتی در جریان یک تصادف متوجه شدند 2سرنشین خودرویی که آتش گرفته، داخل آن گرفتار شده‌اند همه تلاش خود را برای نجات آنها انجام دادند و موفق شدند 2حادثه دیده را از خودروی شعله ور بیرون بکشند.
به‌گزارش همشهری، به مأموران پلیس راه آزاد راه قزوین-رشت خبر رسید که در کیلومتر 13این آزادراه 2 خودرو با یکدیگر تصادف کرده‌اند. زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند، زمان کوتاهی از این تصادف گذشته بود. یک دستگاه پژو پارس و یک پراید به‌شدت با یکدیگر تصادف کرده بودند. طوری که علاوه بر آسیب به بدنه هر 2 خودرو، پژو پارس دچار آتش‌سوزی شده بود. این در حالی بود که 2 سرنشین این خودرو داخل شعله‌های آتش گرفتار شده و جانش‌شان در خطر بود. در این شرایط بود که 2 مأمور وظیفه شناس به نام‌های سرگرد محمدعلی عزیزی و گروهبان یکم ابوالفضل خمسه با استفاده از کپسول آتش‌نشانی که همراه داشتند، مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش شدند و در مدت زمان کوتاهی، آتش‌سوزی خاموش شد و 2 حادثه دیده از دل آتش بیرون کشیده شدند.
سرهنگ دوم رحیم خامدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین، ضمن تقدیر از شجاعت و سرعت عمل این مأموران وظیفه‌شناس، گفت: پلیس همواره به‌عنوان یک نیروی خدمت رسان به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و از هیچ تلاشی برای حفظ و حراست از جان، مال و ناموس مردم دریغ نخواهد کرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید