• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 4 مرداد 1401
کد مطلب : 166997
+
-

با مردم/وضعیت لوله‌های آب بوستان‌ها و پارک‌های شهری بررسی شود

 با فرارسیدن فصل تابستان و با وجود کم آبی و خشکسالی در کشور، در بعضی از بوستان‌های سطح شهر لوله‌ها و شیر‌های آب که برای آبیاری گیاهان از آنها استفاده می‌شود مشکل دارند و روزانه آب زیادی را هدر می‌کنند. بارها شاهد ترکیدن لوله در جاهای مختلف شهر بوده‌ام و به شهرداری هم اطلاع دادم تا رسیدگی شود. از مردم هم خواهش می‌کنم اگر در بوستان‌ها با خرابی لوله و شیر‌های آب مواجه شدند به شهرداری اطلاع دهند تا از اسراف آب در فصل کم آبی جلوگیری شود. از شهرداری هم تقاضا دارم این لوله و شیر‌های خراب را شناسایی و آنها را تعمیر یا تعویض کند.
پویا از تهران

بیمارستان اعصاب و روان به محدوده‌های سرسبز خارج شهر منتقل شود
بیمارستان اعصاب و روان و توانبخشی نور داخل شهر اصفهان است که هم در مرکز شلوغی‌هاست که برای بیماران خوب نیست و هم از جهت برخی مسائل که بعضا ایجاد می‌شود مناسب نیست. بهتر است چنین بیمارستان‌هایی به بیرون شهرها و نقاط آرام و سرسبز شهرها منتقل شوند.
 احمد کامکار از فریدن اصفهان

روشنایی خیابان صاحب جمع کافی نیست
روشنایی خیابان صاحب جمع نرسیده به چهارراه مولوی، بسیار کم است و این موضوع برای خودروها و موتورسیکلت‌هایی که هنگام شب در این مسیر تردد می‌کنند بسیار خطرناک است و موجب تصادف می‌شود.
صاحبدل از تهران

پیامک
نظارتی برای چادرزنی و اقامت‌های موقت نیست
جنگل‌های شمال کشور متأسفانه ماوا و محل برخی افرادی شده که یا بودجه اقامت در مکانی زیرنظر میراث فرهنگی ندارند یا اینکه نمی‌خواهند به چنین مکان‌هایی پا بگذارند. جا دارد مسئولان مکان‌هایی برای شب مانی و چادرزنی درنظر بگیرند و جلوی موارد مشکوک و هنجارشکنی را بگیرند که این امر به عفت عمومی جامعه بیشتر کمک خواهد کرد.
عفتی از تهران

رودخانه‌های بروجرد را خشکانده‌اند
بروجرد 2 رودخانه دائمی دارد که هزاران سال است پر آب بوده و روستاها، دشت بروجرد و شهر دورود را آبیاری می‌کنند. در چند سال اخیر عده‌ای سودجو با استفاده از موتور پمپ و لوله‌های پلاستیکی، اقدام به انتقال آب این رودخانه‌ها به بالای کوه و تپه کرده و در آنجا ویلاهای استخردار و باغات آب به راه انداخته و موجب کم آبی و خشک شدن رودخانه و دشت بروجرد شده‌اند. از مسئولان درخواست داریم تا هر چه زودتر به این وضعیت رسیدگی کنند و مانع از خشک شدن رودخانه‌هایی با این قدمت شوند.
 گودرزی، مرادی، نظام اسلامی از بروجرد

وسایل ایستگاه‌های تندرستی نیازمند مرمت و بازسازی است
برخی وسایل نصب شده در ایستگاه‌های تندرستی شهر تهران به‌خصوص آنها که قبل‌تر بنا شده‌اند فرسوده شده و نیازمند مرمت، ‌رنگ آمیزی و بازسازی و حتی تعویض است. تقاضا می‌شود مسئولان به این مهم توجه کنند.
راهبر از تهران 

پیام
قبل از تخلیه باید تکلیف کسبه پاساژ آزاد مشخص شده باشد
مسئولان تصمیم گرفته‌اند پاساژ آزاد در سه راه جمهوری را به‌دلیل ناایمن بودن تخلیه کنند. این پاساژ بورس تولید و فروش لباس عروس است و قبول داریم که با قدمتی نزدیک به 60سال فرسوده و نیازمند بازسازی است. خود ما بارها به‌دلیل ریزش سقف و شیشه ترسیده و آسیب دیده‌ایم و تصمیم درخصوص تخلیه پاساژ را کاملا درست می‌دانیم اما قبل از آن توقع داریم تکلیف کسبه پاساژ مشخص شود. قرار است طی چند روز آینده پاساژ تخلیه شود و ما هنوز در استقرار در محل دیگر بلاتکلیفیم.
رضایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید