• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 4 مرداد 1401
کد مطلب : 166960
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/BBK1Y
+
-

ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداران، پس از 2سال وقفه

خبر
ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداران، پس از 2سال وقفه

شهروندان مناطق 5و 16در جلسه ارتباط مستقیم این هفته به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف شهری پرداختند.
به‌گزارش همشهری، در این جلسه که صبح دیروز در سالن جلسات ساختمان شماره 2سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد، رضا ناصری سرای، رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی با بیان اینکه جلسات ارتباط مستقیم بیش از 2 سال بود که به‌دلیل شیوع کرونا به‌صورت تلفنی برگزار شده بود، افزود: «ما تلاش کردیم تا این جلسات دوباره به‌صورت حضوری و متمرکز برگزار شود و شروع آن نیز با حضور شهردار و مدیران مناطق 5و 16بود ». او اظهار امیدواری کرد که در جلسات ارتباط مستقیم، بخشی از نارضایتی و اعتماد از دست رفته شهروندان مجددا احیا شود و شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی باشیم.
در جلسه ارتباط مستقیم این هفته، شهردار منطقه 5حضور نداشت و معاونان شهردار پاسخگوی تماس‌های شهروندی بودند که از مجموع این تماس‌ها، موضوعات مربوط به جانوران موذی، تغییر کاربری و ساخت‌وساز غیرمجاز از فراوانی بیشتری برخوردار بودند. شهردار، معاونان و مدیران منطقه 16نیز در این جلسه به تماس‌های شهروندان پاسخ دادند که دستورات لازم برای رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مطروحه داده شد.
در این میان، موضوعات مربوط به فضای سبز، سد معبر، پسماند و موضوعات حوزه شهرسازی بیشترین تماس‌های شهروندان منطقه 16را به‌خود اختصاص داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید