• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 4 مرداد 1401
کد مطلب : 166914
+
-

نکته بازی/ تازه قبل از افزایش 57درصدی بوده!

نامه‌ای منتسب به هیأت تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه در فضای مجازی در حال بازنشر است که نشان می‌دهد محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان ماهانه 92میلیون تومان درآمد دارد. در مورد صحت و سقم این عدد نظری نداریم، فقط این بخش از سخنان مسئول روابط عمومی باشگاه به‌نظرمان جالب آمد: «مهر سال گذشته این خبر منتشر شد و همان موقع هم به آن جواب داده شد. این مسئله به مجمع فولاد مبارکه ربط پیدا می‌کند و کاری به باشگاه سپاهان ندارد.» خب به این ترتیب روشن می‌شود دستمزد مدیرعامل گرامی سپاهان، تازه قبل از افزایش چشمگیر حقوق‌ها در ابتدای سال‌جاری چنین عدد عجیبی بوده است! خب البته مدیر روابط عمومی اضافه کرده که دستمزد ساکت اینقدرها نیست، اما اجازه بدهید ما هم چیزی نگوییم!

کی هستی پس؟
روند جذب مهاجم جدید در پرسپولیس طولانی و کلافه‌کننده شده تا همچنان مهم‌ترین مشکل سرخ‌ها کمبود بازیکن در خط حمله باشد. در چنین شرایطی، برای مهدی عبدی هم مدام اتفاقات عجیب رخ می‌دهد. او که بازی پایانی فصل گذشته را به‌دلیل جراحی بینی(!) از دست داد، در 2 بازی دوستانه پیش‌فصل هم به‌دلیل مسمومیت غذایی غایب بود و کمی که حالش بهتر شد، سر تمرینات آسیب دید و حداقل 2 هفته خانه‌نشین است و مسابقات دوستانه قبل از شروع لیگ را از دست می‌دهد. امیدواریم عبدی یک برنامه در اختیار کادرفنی بگذارد و دقیقا اعلام کند چه مواقعی امکان استفاده از او وجود دارد. البته که آسیب‌دیدگی برای هر بازیکنی رخ می‌دهد، اما توالی مصدومیت و مسمومیت و عمل دماغ یک طوری است!

کی‌روش کرونا نمی‌گرفت
وسط حواشی عجیب و غریب تیم ملی، یک خبر هم در مورد ابتلای دراگان اسکوچیچ به کرونا آمد که تکذیب شد. نفهمیدیم خبر درست بود یا نه، اما خدا را شکر موضوع به گوش مهدی طارمی نرسید، وگرنه ممکن بود ستاره ایرانی پورتو یک‌بار دیگر برای حمله به سرمربی تیم ملی بهانه پیدا کند. مثلا احتمال داشت طارمی بگوید: «این هم مربی است که نمی‌تواند از خودش مراقبت کند؟ کسی که عرضه ندارد جلوی ابتلای خودش را بگیرد، چطور می‌خواهد تیم ملی را در جام‌جهانی جمع کند؟ اصلا شما یادتان می‌آید کی‌روش در ایران کرونا گرفته باشد؟ چون شخصیت او فرق داشت.» در این صورت اگر ما توضیح می‌دادیم که دوره حضور کارلوس در ایران اصلا کرونا وجود نداشت، باز هم طارمی راضی نمی‌شد. مهدی فقط کارلوس خودش را می‌خواهد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید