• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 مرداد 1401
کد مطلب : 166912
+
-

ساروی باخت نمی‌دهد

محمدهادی ساروی، فرنگی‌کار طلایی ایران در جام پیتلانسکی لهستان هم مدال طلا گرفت

منهای فوتبال
ساروی باخت نمی‌دهد

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلانسکی لهستان در حالی به پایان رسید که تیم 5نفره ایران به یک طلا، یک نقره و یک برنز دست یافت. محمدهادی ساروی در وزن ۹۷کیلوگرم مدال طلا گرفت، علی‌اصغر سام‌دلیری در وزن ۶۳کیلوگرم به مدال نقره رسید و محمدحسین محمودی نیز در وزن ۸۲کیلوگرم مدال برنز گرفت. مصطفی رضایی در وزن ۶۰کیلوگرم با 2شکست در برابر کشتی‌گیران ارمنستان و چین در رده نهم قرار گرفت.
علی‌اصغر سام‌دلیری در وزن ۶۳کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی‌گیران مجارستان و رومانی به دیدار فینال رسید. دلیری در فینال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید. محمدعلی گرایی در وزن ۷۷کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را شکست داد. گرایی در دور سوم با نتیجه ۹ بر یک کور آندرس از نروژ را مغلوب کرد اما در دیدار ماقبل‌فینال با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب زولتان لوای از مجارستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. گرایی با توجه به آسیب‌دیدگی که داشت با صلاحدید کادر فنی، مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مبارزه نکرد و پنجم شد. در وزن ۸۲کیلوگرم محمدحسین محمودی با پیروزی در مقابل کشتی‌گیران فنلاند و چک و شکست مقابل کشتی‌گیر نروژی به مدال برنز رسید.
در وزن ۹۷کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. او در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. قهرمان سال2021 جهان در دور سوم با نتیجه ۱۲ بر یک آروی ساوولاینن از فنلاند را مغلوب کرد و در دور چهارم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الکس زوکه از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر یک بک‌سلطان محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید