• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 30 تیر 1401
کد مطلب : 166512
+
-

با مردم/درخت را مأموران قطع کردند خریداران آپارتمان جریمه بدهند؟

در سال 96در محله خلیج‌فارس، کوی سینا، کوچه هادی‌مؤدب که یکی از مناطق محروم جنوب تهران است با هزار گرفتاری و قسط و وام خانه‌ای خریدیم. قرار بود سندها سریع آماده شود که تا امروز نشده است و درگیر آن هستیم. در آخرین مرحله و بعد از سختگیری‌های بسیار توسط شهرداری و زمین شهری، نظام مهندسی، ‌آتش‌نشانی و... شهرداری منطقه 18جریمه 100میلیونی برای قطع درخت مقابل ساختمان تعیین کرده است. درحالی‌که این درخت سال 98به‌علت بیماری توسط مأموران شهرداری وقت قطع شد. آن زمان به 110اطلاع دادیم و مأموران پلیس اصالت نامه و مأموران قطع درخت را با استعلام از شهرداری تأیید کردند. با این اوضاع چرا باید جریمه قطع این درخت را ما بدهیم درحالی‌که بودن آن درخت بلند که می‌گفتند بیماری دارد اگر سالم بود قطعا برای اهالی بهتر بود.
ساکنان کوی  ساختمان

مقابله با اسراف، نیازمند مدیریت یکپارچه است
صرفه‌جویی در مصرف انرژی در کل به اراده فردی بستگی دارد، ولی برای مقابله با اسراف‌کنندگان وجود مدیریت یکپارچه و متمرکز الزامی است.
مسعودی از مشهد 

پیامک
سربازی تبدیل به شغل شود
سربازی در بسیاری از کشورها به شکل یک شغل است و افراد بابت آن حقوق و مزایا دریافت می‌کنند. بهتر است ما هم در کشورمان چنین طرحی را پیاده کنیم این کار به جوانان بیکار امکان داشتن شغل می‌دهد و از طرفی افراد با تمایل و میل شخصی اقدام به این کار می‌کنند.
کرباسی از تهران

بیمه‌های تکمیلی به تعهداتشان عمل نمی‌کنند
سال‌هاست که حق بیمه پرداخت می‌کنم و در این مدت به‌ندرت پیش‌آمده که از خدمات آن استفاده کنم. به تازگی تصادف کردم و برای گرفتن خدمات به بیمه مراجعه کردم. الان حدود 10روز است که گذشته و هیچ پاسخی به من داده نشده بقیه افرادی هم که همزمان با من مراجعه کرده‌اند همین گلایه را دارند. سؤال اینجاست که اگر شرکت‌های بیمه ورشکست شده‌اند و توان پوشش و حمایت از بیمه‌گذار را ندارند چطور هنوز هم تبلیغات می‌کنند و با مشتریان جدید قرارداد می‌بندند؟
دانایی از اراک

پیام
سگ‌های ولگرد شهرک باغمیشه تبریز جمع‌آوری شوند 
پرسه سگ‌های ولگرد در شهرک باغمیشه شهر تبریز به معضلی برای اهالی این منطقه تبدیل شده و آرامش را از مردم سلب کرده است. لطفا شهرداری نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام کند.
باغبان‌باشی از تبریز 

بعضی پزشکان کار درمان را در بیمارستان نیمه‌کاره می‌گذارند
 بیمارم را جهت درمان به یکی از بیمارستان‌هایی که طرف قرارداد بیمه‌ام بود بردم. مدتی که از شروع درمان گذشت پزشک معالج به ما گفت که ادامه درمان را در مطب شخصی خودش انجام می‌دهد! این چه رویه‌ای است که بعضی از پزشکان در پیش گرفته‌اند؟ من و امثال من اگر تمکن مالی داشتیم از همان ابتدا به مطب شخصی پزشک مراجعه می‌کردیم. وانگهی مگر ما برای چنین روزی، سال‌ها بیمه پرداخت نکرده‌ایم؟!
جعفری از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید