• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 30 تیر 1401
کد مطلب : 166506
+
-

در جست‌و‌جوی مرد همسرکش

پلیس در تعقیب مردی است که به طرز هولناکی همسرش را به قتل رسانده و فراری شده است.
به گزارش همشهری، نخستین دقایق بامداد دیروز به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران خبر رسید که زنی میانسال در خانه‌اش به قتل رسیده است. پس از این تماس، تیم جنایی در محل حادثه که آپارتمانی در یکی از محله‌های پایتخت بود حاضر شد و به انجام تحقیقات در این‌باره پرداخت. مقتول زنی بود 50ساله که پس از قتل جسدش مثله شده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که زن میانسال به همراه شوهر و فرزندانش در خانه زندگی می‌کردند و نخستین فردی که با جسد مواجه شده بود یکی از فرزندان مقتول بود.
او در تحقیقات گفت: وقتی به خانه رسیدم هرچه پدر و مادرم را صدا زدم کسی جواب مرا نداد. وسایل خانه بهم ریخته بود که نشان می‌داد پدر و مادرم با یکدیگر درگیر شده‌اند چرا که این اواخر با هم دچار اختلاف شده و مدام دعوا می‌کردند. اما از اینکه هیچ ‌یک در خانه نبودند نگران شدم. با موبایل پدرم تماس گرفتم اما جوابم را نداد. سپس موبایل مادرم را گرفتم که صدای زنگ آن از داخل خانه شنیده شد و پس از جست‌و‌جو متوجه شدم گوشی موبایل مادرم در اتاق خواب است. کمی بعد و در حمام خانه با صحنه دلخراشی مواجه شدم. جسد مثله شده مادرم در حمام بود که با دیدن آن وحشت زده فریاد کشیدم و همسایه‌ها در جریان ماجرا قرار گرفتند.
با اظهارات فرزند مقتول تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد که مقتول از بیماری وسواس رنج می‌برده و همین باعث بروز اختلافاتی میان او و همسرش شده بود. شوهر این زن به تازگی بازنشسته شده و همسایه‌ها این اواخر مدام صدای درگیری ومشاجره این زوج را می‌شنیدند. آخرین بار هم یک روز قبل از کشف جسد صدای درگیری از خانه آنها را شنیده بودند. تیم پزشکی که در صحنه حضور داشت اعلام کرد که حدود 10ساعت از مرگ زن میانسال می‌گذرد اما با توجه به وضعیت جسد علت اصلی مرگ مشخص نبود که با دستور بازپرس جنایی تهران، جسد مقتول برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.
از سوی دیگر با توجه به اختلاف میان زن و شوهر و فرار مرد بازنشسته، فرضیه قتل از سوی او قوت یافت و وی به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید