• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 30 تیر 1401
کد مطلب : 166475
+
-

نقل قول خبر/علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد-استاندار همدان

شهرداری‌ها و جهادکشاورزی باید پیش از اینکه ساخت و سازهای غیرقانونی آغاز شود، جلوی آنها را بگیرند. متأسفانه زمین‌خواری، ضربه‌های بسیار عظیم و جبران‌ناپذیری را به اراضی مختلف وارد کرده است. در سنوات گذشته، احکام تخریب ساخت‌وسازهای غیرقانونی صادر شده‌اند، اما کسی آنها را اجرا نکرده است.

رضا افلاطونی-رئیس جهادکشاورزی قزوین  

واحدهای نانوایی که با تراکنش صوری تخلف کرده‌اند شناسایی و مجوز آنها لغو می‌شود. تیم نظارت هوشمند از طریق کارتخوان‌های‌ نصب شده در نانوایی‌ها از تخلفات موجود در واحدهای نانوایی جلوگیری می‌کند. سامانه جدیدی برای نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها احداث شده و با دسترسی به اطلاعات این دستگاه‌ها، از سوی تیم نظارت هوشمند رصد می‌شود.

فرحناز محمدی- مدیرکل بهزیستی کرمانشاه  

از ۸۰۰کودک کار برآورد شده حدود ۳۸۰کودک تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند. 13دستگاه در زمینه کودکان کار و ساماندهی آنها مسئولیت دارند. بانک اطلاعاتی کودکان کار تشکیل شده و در مرحله اول تمرکز روی کودکان زباله‌گرد است، زیرا این کار آسیب روحی و جسمی بسیاری به‌دنبال دارد.

یوسف بیدخوری-معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی

پیش‌بینی می‌شود در تابستان ۱۴۰۱ بیش از ۱۴میلیون و ۳۰۰هزار اسکان در واحدهای اقامتی خراسان رضوی ثبت شود. در 3ماه ابتدایی امسال بیش از 7میلیون و ۶۱هزار نفر در خراسان رضوی اقامت داشتند. باید توجه داشت که در تابستان سال ۹۸ بیش از ۱۲میلیون و ۷۹۰هزار اقامت در واحدهای اقامتی به ثبت رسیده بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید