• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 23 تیر 1401
کد مطلب : 165964
+
-

با مردم/ایستگاه متروی میدان هفت‌تیر نیاز به رسیدگی بیشتری دارد

با توجه به مرکزیت و پر رفت‌وآمد بودن ایستگاه متروی میدان شهدای هفت‌‌تیر، ضروری است که شرکت مترو نسبت به پاکیزگی و بهسازی این ایستگاه توجه بیشتری داشته باشد. علاوه بر این اضافه کردن صندلی برای این ایستگاه شلوغ و پرتردد هم الزامی است.
عمرانی از تهران

به مشکلات دامداران توجه فوری شود
همسر من و خانواده‌اش به‌صورت خانوادگی و نسل در نسل، دامدار  هستند. این روزها برخی از این خانواده‌های دامدار در حدی ورشکست شده‌اند که به نان شب محتاجند. چطور یک دامدار می‌تواند تمام نهاد‌ه‌های دامی خودش را به قیمت دلار تهیه کند، اما دامش را به ریال بفروشد. این روزها قیمت یک میش برابر یک گونی جو شده است درحالی‌که میش برای بزرگ شدن اقلا 20گونی جو می‌خورد. فشار تأمین گوشت روی دوش دامدارهاست که نه راه پس دارن نه راه پیش. همسر من ۳سال پیش با پول دام‌هایش می‌توانست یک خانه بخرد که الان چند میلیارد می‌ارزید اما در این 2 سال۳۰۰ میلیون تومان خرج دام‌هایش کرد که اکنون 200میلیون تومان هم نمی‌خرند. انصاف نیست کسی که چند سال برای مملکت گوشت تولید کرده حالا برای پول شیرخشک و پوشک نوزاد هم لنگ بماند. بهترین کار این است که مسیر صادرات دام را باز کنند تا شاید قیمت‌ها به تعادل برسد.
 دیبایی از فومن

نمایشگاه‌داران عامل ترافیک سی‌متری نیروی هوایی 
پارک خودرو نمایشگاه‌داران اتومبیل در خیابان امامت و سی‌متری نیروی هوایی، موجب کندی عبور و مرور و ترافیک شده است. از پلیس و نیروی انتظامی منطقه درخواست رسیدگی به این مشکل را داریم.
 کزازی از تهران

پیامک
بخشی از آبیاری درختان در اتوبان امام علی(ع) هدر می‌رود
در اتوبان امام علی(ع) شمال بخشی از آبیاری مثلا قطره‌ای فضای سبز و درختان به آسفالت خیابان و خودروها می‌پاشد و هدر می‌رود. از مسئولان تقاضا می‌شود در این فصل گرم و بی‌آبی به ساماندهی این موضوعات به ظاهر ساده توجه کنند.
اسدی از تهران 

مسیر اصفهان به تهران نیازمند حداقل دو جایگاه سوخت گاز است
یکی از نیازهای جاده‌ای مسیراصلی اصفهان به تهران از ابتدای میدان جمهوری اسلامی (دروازه تهران) تا فلکه دانشگاه صنعتی اصفهان و ادامه آن تا جایگاه بعدی، احداث حداقل 2جایگاه سوختگیری گاز طبیعی سی‌ان‌جی در دو طرف این جاده اصلی و قدیمی پرتردد با امکانات لازم است.
محمود بلیغیان از اصفهان

 پرداخت حقوق پرسنل سازنده مسکن مهر پردیس با تأخیرهای طولانی 
درحالی‌که کارکنان، کارگران و مهندسین رکن اصلی استمرار ساخت‌وساز در انبوه‌سازی‌ هستند، بعضی از پیمانکاران شرکت‌های برج‌ساز و  ساخت و سازهای ساختمانی خصوصی و نیمه‌دولتی مسکن مهر در شهرک پردیس تهران حقوق این اقشار را همیشه با تأخیر‌های طولانی و گاهی تا 5‌ماه دیرتر می‌پردازند. بدتر از آن وقتی قرار به پرداخت می‌شود آن را به‌صورت پراکنده و نامرتب و با مساعده‌های اندک و ناچیز می‌پردازند که باعث ناراحتی و زحمت و بدهکاری بیشتر این پرسنل می‌شود. 
چاووشی از پردیس 

پیام
بازارچه شهید احسانی عبدل‌آباد نیازمند آبسردکن است
از مسئولان شهری تقاضا داریم در بازارچه بزرگ شهیداحسانی عبدل‌آباد چند آبسردکن دائمی نصب کنند تا مردم دراین فصل گرم به‌خاطر بی‌آبی اذیت نشوند، بی‌شک شاغلین در این بازار که اغلب دستفروش هستند توان خرید دائمی آب معدنی یا نوشیدنی خنک را ندارند و امکانات برودتی نیز در اختیارشان نیست.
حصینی از تهران

حارث‌آباد نیازمند فضای ورزشی است
حارث‌آباد یکی از نقاط جمعیتی سبزوار و بسیار جوان است اما در کل این محدوده، سالن ورزشی سرپوشیده یا زمین فوتبال نیست که بتواند بخشی از زمان قشر جوان را پر کند. انتظار می‌رود مسئولان برای جلوگیری از مهاجرت، کنترل هیجانات نوجوانان و جوانان، پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضای ورزشی مناسب و سالم نگه‌داشتن فرزندان نسبت به ایجاد فضاهای ورزشی در حارث‌آباد اقدام کنند.
حارثی از اهالی روستا

ثبت‌نام جا ماندگان سهام عدالت رایگان باشد
از افرادی هستم که از ثبت‌نام سهام عدالت جا مانده‌ام. از طرفی به اینترنت هم آشنایی ندارم و مجبور شدم برای ثبت‌نام به یکی از کافی‌نت‌ها مراجعه کنم که 50هزار تومان بابت این کار از من پول گرفتند. این میزان پول برای من بازنشسته و امثال من پول کمی نیست. چرا دولت این کار را به رایگان برای مردم انجام نمی‌دهد؟ 
حسینی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید