• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 21 تیر 1401
کد مطلب : 165757
+
-

با مردم/آبیاری باغچه‌ها موجب هدررفت آب و آلودگی نشود

در خیابان دولت محدوده قلهک واقع در منطقه 3شهرداری، شب‌ها باغچه‌ها و فضای سبز را آبیاری می‌کنند. تا اینجای کار مشکلی نیست و جای تشکر و خدا قوت دارد اما شیوه آبیاری به‌نحوی است که تمام پیاده‌رو و مغازه‌ها و ساختمان‌های نزدیک به این باغچه‌ها، کثیف و گل‌آلود می‌شوند. اولا که در این شرایط کم آبی هدر دادن آب درست نیست، ‌در ثانی ما ناچار به استفاده از آب برای نظافت محدوده‌های گل‌آلود می‌شویم که دوباره مصرف آب است. با 137و فضای سبز هم تماس گرفته‌ایم که متأسفانه توجهی نشده است.
شهروندی از تهران

معوقات کارگران سدشفارود 7 ماهه شد
7‌ماه است که از پرداخت معوقات حقوق کارگران سدشفارود خبری نیست و هیچ مسئولی هم برای پاسخگویی پیشگام نمی‌شود. از شهریور سال گذشته که احداث سد شفارود متوقف شده تاکنون 800کارگر بیکار شده دنبال دریافت معوقات 7‌ماه پایانی کار خود هستند ولی تاکنون خبری از آن نشده است درحالی‌که اگر همین امروز هم معوقات را بپردازند ارزش آن بسیار کاهش یافته است. جدای این در مدت یادشده بیمه کارگران نیز رد نشده و هیچ مسئولی هم پاسخگوی این وضع نیست.
یوسفی از رضوانشهر گیلان 

پیامک
ادامه بلاتکلیفی قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی هشتم 
متأسفانه پس از احراز و تأیید صلاحیت‌های عمومی و تخصصی داوطلبان آزمون استخدامی هشتم، توسط هسته‌های گزینش و تکمیل پرونده استخدامی، روند جذب و به‌کار‌گیری این عده متوقف و بسیار طولانی شده و افراد بلاتکلیف در معرض انواع آسیب‌های روحی و روانی قرار گرفته‌اند. فرایند توقف در حالی صورت گرفته که تعدادی از پذیرفته‌شدگان از اسفند ۱۴۰۰ مشغول به‌کار شده و در حق باقی پذیرفته شدگان، تبعیض صورت گرفته است. مسئولان توضیح دهند که تکلیف باقیماندگان چیست؟! توقع این است که پیگیری به حق و منصفانه پیرامون تعیین‌تکلیف قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی فراگیر هشتم (وزارت کشور) توسط مسئولان ذیربط صورت گیرد.
پذیرفته‌شدگان جامانده آزمون استخدامی فراگیر هشتم وزارت کشور

زندانی مالی با 32میلیون بدهی هستم به دادم برسید
من یک زندانی مالی هستم که 32میلیون تومان بدهی دارم و امکان تسویه و پرداخت آن را هم ندارم و به همین دلیل زندانی شده‌ام. از هموطنان خیر درخواست یاری دارم. من مکانیکی، نجاری و جوشکاری بلدم و می‌توانم بدون دریافت دستمزد با دادن تعهد محضری، تا مدتی برایشان به رایگان کار کنم تا این رقم تأمین شود.
یک زندانی چشم به راه کمک

پیام
میادینی از شهرها به نام پدر نامگذاری شوند
در اکثر شهرهای ایران و از جمله سبزوار، میدانی به‌نام نامی مادر نامگذاری شده، اما تاکنون دیده نشده که میدانی به نام پدر نامگذاری شود درحالی‌که بشر بر دو بال پدر و مادر به قله پیشرفت و انسانیت می‌رسد. قطعا که مادر تجلی عشق، عاطفه، مهر و محبت است اما بی‌شک پدر هم کوه رنج و غم محنت و صبوری است و چه زیبا می‌شود شهرهای‌مان با ایجاد میدانی به‌نام پدر تجلی‌گاه ارزش‌های پدران هم باشند.
سلطانی از سبزوار

پروژه عمرانی تقاطع یادگار امام و آزادی همچنان نیمه‌کاره است
سال‌هاست که یک پروژه عمرانی ظاهرا (احداث یک مرکز تجاری) در تقاطع بین یادگار امام و آزادی نیمه‌تمام مانده تا جایی‌که قسمت‌های ساخته شده آن در حال تخریب است. از مسئولان شهرداری منطقه درخواست داریم تا با تکمیل این بنا علاوه بر زیبایی و رونق منطقه از هدر رفتن بیت‌المال جلوگیری کنند.
کلاهدوز از تهران

ماسک زدن اجباری شود
درحالی‌که به‌نظر می‌رسد وارد پیک جدیدی شده‌ایم و اگر رعایت نشود این پیک فراگیر خواهد شد ماسک زدن به فراموشی سپرده شده و عملکرد مسئولان نیز قابل توجه نیست. زدن ماسک یا نزدن آن موضوع بی‌اندازه مهمی است و توقع می‌رود وزارت بهداشت دراین باره شفاف‌سازی‌ کند. اگر با اختیاری بودن قرار است شیوع ویروس منحوس کرونا دوباره رشد کند، لازم است بازهم دستورالعمل‌های گذشته باجدیت احیا و اعمال شود.
احدزاده از بندرعباس
 

این خبر را به اشتراک بگذارید