• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 16 تیر 1401
کد مطلب : 165491
+
-

نکته بازی/ فضا امن شد، برگشت

یحیی گل‌محمدی که از مدت‌ها قبل با توجه به بالا گرفتن انتقادات از عملکرد کادرفنی پرسپولیس فعالیتش در شبکه اجتماعی اینستاگرام را به حالت تعلیق درآورده بود، دوباره به این فضا بازگشته است. یحیی زمانی تصمیم گرفت کارش در صفحه اینستاگرامی را متوقف کند که نتایج ضعیف پرسپولیس و نیز رفتارهای فرافکنانه او، اعتراض هواداران را به‌دنبال داشت. با این حال روزهای پرتنش پایان فصل گذشت، تغییرات وسیعی در کادرفنی رخ داد و با یارگیری پرسروصدای سرخپوشان، فضای ذهنی هواداران هم عوض شد. امروز امیدواری به آینده، جای التهاب‌های چند‌ماه قبل را گرفته یحیی هم بی‌دغدغه به اینستاگرام بازگشته است. امیدواریم او طوری نتیجه بگیرد و مهم‌تر از آن طوری رفتار کند که باز هم ناچار به «خداحافظی» با اینستا نشود.

مگر ندیده بودید؟
پرسپولیس همه جای زمین کلی بازیکن گرفته و حالا فقط مانده است خط حمله. در این خط آنها کاسیانو را می‌خواهند که گویا تشریفات انتقالش در جریان است. با این حال یحیی گل‌محمدی نیاز به جذب یک مهاجم دیگر هم دارد که فعلا خبری نیست. در همین راستا قرار شده شرزود تمیروف از لیست مازاد خارج شود و مدتی در تمرینات حضور بیابد. گفته می‌شود در این مدت کادرفنی او را زیرنظر خواهد گرفت تا درصورت مساعد بودن شرایطش، به حضور در این تیم ادامه بدهد. در حالی از رصد تمرینات تمیروف حرف زده می‌شود که او نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کرده و معلوم نیست آقایان دقیقا چه چیزی را می‌خواهند ببینند. تمیروف یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و به نوعی روی دست باشگاه مانده است!

نگاه انسانی حاجی مایلی
شما می‌توانید با عقاید محمد مایلی‌کهن موافق باشید یا نباشید، اما واقعا کمتر کسی می‌تواند در مورد نگاه انسانی و شریف او شک داشته باشد. مایلی‌کهن یکی از پیشکسوتان پرسپولیس بود که به نخستین جلسه تمرینی این تیم در فصل جدید دعوت شد. او بعد از حضورش سر تمرین از این گلایه کرد که چرا یکی از اعضای تدارکات پرسپولیس دیگر در این تیم پذیرفته نمی‌شود. گویا مشکل این بنده خدا آن است که بازنشسته شده و در شرایطی که این همه آدم بعد از بازنشستگی دارند حقوق‌های بالا می‌گیرند، این عضو تدارکات را دیگر به تیم راه نمی‌دهند. امیدواریم مشکل این دوست عزیز حل شود و او که سال‌ها سابقه حضور بی‌حاشیه در پرسپولیس را دارد به این تیم برگردد. نکته ارزشمند اما همین نگاه دقیق و انسانی حاجی مایلی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید