• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 15 تیر 1401
کد مطلب : 165447
+
-

با مردم/برخی قیمت‌ها اصلا در باور نمی‌گنجند

2مترونیم پلاستیک بسته‌بندی خریدم به قیمت 62هزارو500تومان و هنوز باورم نمی‌شود. در سال97 با این رقم می‌شد یک هفته یخچال خانه را پر نگه‌داشت.
پیمان از تهران 

از بین رفتن دامداری یعنی خالی از سکنه شدن روستاها 
دامداری هستم که با افزایش هزینه‌ها قادر به ادامه کار نیستم. از طرفی قیمت گوشت برای مردم خیلی گران شده و از طرفی با افزایش چند برابری هزینه‌های خوراک و کارگر، دامداری برای ما قیمت گوشت قابل‌قبول نیست. بسیاری از همکاران من ابزار مولد خود یعنی همان دام‌ها را فروخته‌اند و ترک کار کرده‌اند اما من به‌عنوان دانش‌آموخته این رشته تلاش می‌کنم سرپا بمانم تا شاید از این بحران عبور کنیم ولی مسئولان باید بدانند از بین رفتن دامداری‌ها یعنی خالی از سکنه شدن روستاها و افزایش بیکاری و حاشیه‌نشینی، یعنی تبدیل شدن تولید‌کننده به مصرف‌کننده و تبعات بی‌شمار دیگر که از فهم من خارج است. لطفا فکری بکنند.
روستا از خلیل سرای فومن

پیامک
حذف پیامک زیر 30هزار تومان مشکل‌ساز شده است
به‌عنوان راننده تاکسی تقاضا دارم بانک‌ها پیامک‌های زیر 30هزار تومان را دوباره ارسال کنند، برای مشاغلی مانند تاکسیرانی دریافت پیامک زیر این رقم مهم است زیرا سقف کرایه تاکسی پایین‌تر از این مقدار است. به همین دلیل مدام با مسافران بحث داریم و فقط پول نقد قبول می‌کنیم که بیشتر آنها ندارند و تمایل دارند کارت به کارت کنند که چون پیامکش نمی‌آید ما رانندگان تمایلی به این روش نداریم. به‌هرحال وقتی اقشاری نظیر ما، ‌خرده‌فروشان، ‌سوپرمارکت‌ها و... با این موضوع دچار مشکل شده‌ایم جا دارد بانک‌ها فکری برای برطرف کردنش بکنند.
خیری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید